Hoihoi,
Afgelopen week ben ik op de plots van de prison server bezig geweest met een autosorter.
Bij de tests en het gebruik viel me echter op dat een deel van de hoppers werd overgeslagen.
Ik heb de hoppers op kleur genummerd om de uitleg duidelijk te maken:
Rood = Itemstream
Blauw = Itemfilter
Alle items gaan door de rode hoppers zoals te zien op t screenshot. De items waar op gefiltert wordt zouden dan de blauwe hopper in moeten gaan. tijdens het testen en gebruiken kwam ik er achter dat sommige rode hoppers worden overgeslagen, waardoor de items niet door de blauwe hoppers gaan. in dit voorbeeld is het de 1e, maar in andere rijen is het de 2e, of de laatste, of de 3e die wordt overgeslagen. ik heb getest of het kon liggen aan de facing van de hoppers, maar dit werkte niet.
In een test die ik gedaan heb met een loop van hoppers kon ik idd zien dat de items niet in iedere hopper echt voorbij kon zien komen, wat normaal gesproken wel zo is.
bij de 2 hoppers kwam ik erachter dat het item vast blijft zitten aan dezelde kant. of ik het item nou links erin doe, of rechts. het maakt niet uit. het item gaat altijd naar links.
Ik vermoed dat de problemen voorzaakt worden omdat de hoppers gewoon simpel weg té snel zijn. waar dit voor moest dienen weet ik natuurlijk niet. maar voor de redstone machanics veroorzaakt het alleen maar problemen.
hopelijk is er een oplossing voor.
Met vriendelijke groet
_TurboTim_
Afgelopen week ben ik op de plots van de prison server bezig geweest met een autosorter.
Bij de tests en het gebruik viel me echter op dat een deel van de hoppers werd overgeslagen.
Ik heb de hoppers op kleur genummerd om de uitleg duidelijk te maken:
Rood = Itemstream
Blauw = Itemfilter
Alle items gaan door de rode hoppers zoals te zien op t screenshot. De items waar op gefiltert wordt zouden dan de blauwe hopper in moeten gaan. tijdens het testen en gebruiken kwam ik er achter dat sommige rode hoppers worden overgeslagen, waardoor de items niet door de blauwe hoppers gaan. in dit voorbeeld is het de 1e, maar in andere rijen is het de 2e, of de laatste, of de 3e die wordt overgeslagen. ik heb getest of het kon liggen aan de facing van de hoppers, maar dit werkte niet.
In een test die ik gedaan heb met een loop van hoppers kon ik idd zien dat de items niet in iedere hopper echt voorbij kon zien komen, wat normaal gesproken wel zo is.
bij de 2 hoppers kwam ik erachter dat het item vast blijft zitten aan dezelde kant. of ik het item nou links erin doe, of rechts. het maakt niet uit. het item gaat altijd naar links.
Ik vermoed dat de problemen voorzaakt worden omdat de hoppers gewoon simpel weg té snel zijn. waar dit voor moest dienen weet ik natuurlijk niet. maar voor de redstone machanics veroorzaakt het alleen maar problemen.
hopelijk is er een oplossing voor.
Met vriendelijke groet
_TurboTim_