Bug?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iRobin4life

Niet Verified
4 feb 2015
52
3
89
26
Hii,

Ik speel nu al een tijdje op de Factions server, en gebruik het commando /mcscoreboard keep regelmatig. Sinds kort als ik /alchemy (ook met de andere skills) doe en dan /mcscoreboard keep dan staat in de chat dat mn scoreboard blijft. Toch is hij binnen 1 minuut weg. Kan hier iets aan gedaan worden? :>

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
26
Dat klopt, hij blijft niet voor altijd zal wel handig zijn als je de command èèn keer doet dan is die er en dan nog een keer en dan zie je TheHauntedNetworkscoreboard

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
We gebruiken een eigen scoreboard die om de minuut ongeveer refreshed, dus die overruled dat scoreboard dan ;)

iRobin4life

Niet Verified
4 feb 2015
52
3
89
26
Ahh maar hiervoor was dit nog niet zo. Is dat eigen scoreboard uit te schakelen d.m.v. een commando? Vind dat mcmmo scoreboard wel handig eigenlijk

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Eh, /sidebar dacht ik. Let me know als het niet werkt.

iRobin4life

Niet Verified
4 feb 2015
52
3
89
26
Als je de mcscoreboard aan houd van bijvoorbeeld swords en je swords is een level omhoog gegaan, refreshed 'ie ook.

Ja. Dat klopt. Maar ik vind het fijn om te weten hoeveel xp ik nodig heb voor het volgende level. Nu is het meer van de /<skill> spammen

iRobin4life

Niet Verified
4 feb 2015
52
3
89
26
Ik heb het nu een paar keer geprobeerd met /siderbar off. Er staat dan in de chat "toggeling the scoreboard". Dit werkt op zich prima. Ik gebruik het mcmmo scoreboard. Na een minuut of 2 verwijnt hij alsnog :/
Het zou fijn zijn als dit gefixt kon worden. Als het niet kan, ook prima want 2 minuten is beter dan 10 seconden ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.