Opgelost Bug

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsschoenmaker11

Niet Verified
12 apr 2015
2
0
20
21
ik was op miners aan het spelen en ik was p en ik wou naar Q en toen werd ik opeens terug geplaatst naar a en nu ben ik weer K want ik moest opnieuw beginnen verander het plz

larsschoenmaker11

Niet Verified
12 apr 2015
2
0
20
21
ik was op miners aan het spelen en ik was p en ik wou naar Q en toen werd ik opeens terug geplaatst naar a en nu ben ik weer K want ik moest opnieuw beginnen

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Nadat je rankup gaat, staat er op vreemde wijze altijd A voor je naam. Als je eerst van Miners afgaat, en daarna weer erop, zou je als het goed is weer je goede rank moeten hebben.

Ik snap niet hoe je dan opeens K bent.. Heb je vanaf rank a dan weer verder rankup zitten doen?

iRG16

Niet Verified
30 okt 2014
24
1
89
27
Nadat je rankup gaat, staat er op vreemde wijze altijd A voor je naam. Als je eerst van Miners afgaat, en daarna weer erop, zou je als het goed is weer je goede rank moeten hebben.

Ik snap niet hoe je dan opeens K bent.. Heb je vanaf rank a dan weer verder rankup zitten doen?
dat legt hij uit, toen hij A was heeft hij dan maar opnieuw begonnen en is dus nu weer K omdat hij heeft verder gespeelt, ( wat best moedig is van 'm, ik zou al lang ge-ragequitted hebben xD )

Status
Niet open voor verdere reacties.