Open Bugg over namechange baksteen_pvp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Craftkrats

God
Craftkrats
Craftkrats ✔
God
18 nov 2014
43
2
110
Beste ,

Ik was y en nu opeens a dit komt door namechange.
ik zou graag mijn y terug willen als ik rankup doe staat er je hebt 150miljoen nodig om naar z te gaan
ik hoor graag van jullie

Mvg
Baksteen_PvP

(had toestemming van dauwdruppel op dit voor iemand anders te plaatsen)
skype.png

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
12
Groningen, Haren
Nee maar het is eigen risico namechange dus ik zou zeggen; Jammer ;)

Craftkrats

God
Craftkrats
Craftkrats ✔
God
18 nov 2014
43
2
110
dat snap ik @Cas maar als hij rankup wil kan hij niet naar b omdat er nog staat dat ie 150 mil naar z moet nog terwijl die a is

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
Idd hij WAS y hij is voor zijn namechange een scam begaan van 220 mil dezeheeft hij bestraft gekregen echter door een namechange ontlopen.

Zodoende hebben wij binnen de staff gekeken naar een juist maatregel en wij hebben besloten om hem terug te zetten naar rank A.

Hopelijk is er hierbij genoeg info gegeven

Echter ik zie dat hij in de database waarschijnlijk als y staat aangezien rank up 150mil kost daar zal ik wel achteraan gaan en kijken hoe en wat.

Laatste update:

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Idd hij WAS y hij is voor zijn namechange een scam begaan van 220 mil dezeheeft hij bestraft gekregen echter door een namechange ontlopen.

Zodoende hebben wij binnen de staff gekeken naar een juist maatregel en wij hebben besloten om hem terug te zetten naar rank A.

Hopelijk is er hierbij genoeg info gegeven

Echter ik zie dat hij in de database waarschijnlijk als y staat aangezien rank up 150mil kost daar zal ik wel achteraan gaan en kijken hoe en wat.
Mee eens, scammen is sneu (daarom doe ik het ook niet). Maar alsnog best naaiend voor hem :3

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
maybe naaiend voor hem maar wat denk je van de gescamde speler?
en hij probeert onder de straf uit te komen dat zullen wij dus nooit accepteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.