darknightstorm Niet Verified 3 jan 2016 1 0 25 25 18 jan 2016 #1 als ik in de survival wereld een stemframe/sign plaat verdwijnt die naar een tijdje ik heb al een paar dingen geprobeerd maar het gebeurt steeds. gr darknightstorm
als ik in de survival wereld een stemframe/sign plaat verdwijnt die naar een tijdje ik heb al een paar dingen geprobeerd maar het gebeurt steeds. gr darknightstorm
jan28 Niet Verified 28 sep 2014 876 103 224 23 Belgie 18 jan 2016 #2 dit is een bug..alleen je kan er niks aan doen de staff kan het niet maken het enige wat je kan doen is geen item frames gebruiken :(
dit is een bug..alleen je kan er niks aan doen de staff kan het niet maken het enige wat je kan doen is geen item frames gebruiken :(
vipwachtwoord Niet Verified 28 jul 2014 377 116 224 25 www.teamvip.net 19 jan 2016 #3 Itemframes worden door de plug-in gezien als dropped entities, daarom verdwijnen de itemframes als de entities worden verwijderd.
Itemframes worden door de plug-in gezien als dropped entities, daarom verdwijnen de itemframes als de entities worden verwijderd.
Dimitri Supreme Dimitrii ✔ Supreme 6 okt 2014 3.294 277 382 24 het Noorden van Noord-Holland www.youtube.com 19 jan 2016 #4 vipwachtwoord zei: Itemframes worden door de plug-in gezien als dropped entities, daarom verdwijnen de itemframes als de entities worden verwijderd. Click to expand... Klopt, is een fout. Wat veel meer mensen hebben. Ook met armorstands
vipwachtwoord zei: Itemframes worden door de plug-in gezien als dropped entities, daarom verdwijnen de itemframes als de entities worden verwijderd. Click to expand... Klopt, is een fout. Wat veel meer mensen hebben. Ook met armorstands