Cadeautips ??!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Hey guys,

Over een maand wordt mijn vader 50 jaar oud. Alleen heb ik geen idee wat ik aan hem moet geven.
Een etentje/weekendje weg ofzo is niet zo speciaal, zoiets doen we wel vaker cadeau.

Iemand ideeën?

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Mijn moeder is vandaag 50 geworden :3

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Wij hebben mijn vader toen hij 50 werd een canvasfoto van mij en mn broertje in zwartwit gegeven met photoshoot. Misschien is dat een leuk idee? :)

• Like
Reactions: Maaraa

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
Heya mara,
Misschien een rank op haunted??
Neehoor just a joke ;)
Misschien is het leuk om juist iets te doen wat bijna niet voorkomt?
Als je vader van oude auto's houd, misschien een auto huren en paardagen rondtrekken door nl ofzo zomaar een idee ;)

Ik zal nog even verder denken voor je ;)

-Razer

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Vierkante appeltaart!

C

Checkpointx

Guest
gewoon vragen wat hij wil?

Het gaat echt geen verassing zijn dat ie jarig is en dat jij een cadeau voor hem gaat kopen, kan het maar beter iets zijn wat ie ook echt wil hebben toch? Voordeel is ook dat als je mensen vraagt wat ze willen, ze vaak ook wat bescheidener zijn en je zo dus kosten bespaard. Als je dat dan gebruikt om nog iets extra's te kopen (als je het kan missen) maak je sowieso een goede beurt!

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Een weekendje weg ff er tussen uit samen met zijn vrouw " je moeder" (ligt aan het budget wat je kunt uitgeven).
en als klapper op de vuurpijl een grote abraham voor de deur , alles lekker versierd

R

Rutgertjuh

Guest
Als je eigen budget te weinig is, dan is het misschien leuk om een cadeau met je familie (broers, zussen, neven, nichten, ooms, tantes) te doen?

Mvg,
Rutger

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Altijd al een proefles helicopter? Laag budget?

Koop zo'n propellor petje voor hem!
$_35.JPG

Zal die vast top vinden!

• Like
Reactions: Maaraa and Rik 2004

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Het mooist vind ik het als je iets maakt waar je zoveel moeite voor hebt gedaan. Maar dit is niet altijd mogelijk door bijv. tijdgebrek.

• Like
Reactions: Maaraa

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
het mooiste cadeau vriendschap

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Rik, dus jij geeft je papa vriendschap als hij 50 is? xD

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
het hele huis versieren om 3 uur s'nachts een canvas schilderij maken van het gezien (of alleen de kinderen) en dan een leuk dagje organiseren bijvoorbeeld een etentje of de keukenhoef enz. enz.
(dit hebben mijn broer en ik ook gedaan toen mijn moeder 50 werd)
oja en een gedicht maken met aleen positieve dingen er op daar van gaan ze allemaal huilen ;)

• Like
Reactions: Rutgertjuh

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
het hele huis versieren om 3 uur s'nachts een canvas schilderij maken van het gezien (of alleen de kinderen) en dan een leuk dagje organiseren bijvoorbeeld een etentje of de keukenhoef enz. enz.
(dit hebben mijn broer en ik ook gedaan toen mijn moeder 50 werd)
oja en een gedicht maken met aleen positieve dingen er op daar van gaan ze allemaal huilen ;)
Huilen van blijdschap hoop ik :P

• Like
Reactions: noobbulder
Status
Niet open voor verdere reacties.