Gesloten Chatreport - the_small_bear

Status
Niet open voor verdere reacties.

sRievers

Niet Verified
27 dec 2015
5
6
54
Een hele goeie dag, ik ben Verwijderd op de server.

Vandaag in de middag tussen 14:00 en 14:20 begon de speler genaamd "The_Small_Bear" me een bericht te sturen. Hierin vemelde hij dat hij nog 40.000 tokens van mij krijgt, natuurlijk omdat dit niet waar is ging ik hier tegen in.

Ik vroeg aan hem of hij een screenshot had van de transactie, mocht dit zo zijn zou ik uiteraard zijn 40.000 tokens terug geven maar omdat ik zelf nooit 40.000 tokens van desbetreffende meneer heb ontvangen weigerde ik dit.

Vervolgens dreigde hij naar de moderators te gaan om dit te reporten waarop in antwoordde dat hij zijn gang kon gaan en ik wel benieuwd was of dit waar was maar dit was uiteindelijk een bluf.

Omdat ik nog niet zo heel lang op deze server zit ben ik niet zo héél bekend met de manier waarop je iemand moet reporten was ik niet bekend met /chatreport. Ik heb vervolgens Kbkjelveld in Skyblock gevraagd hoe ik deze persoon moest reporten en hij legde me dit vervolgens uit. Maar terug gekomen in Survival1 was de chatreport al verdwenen.

Wél heb ik nog een screenshot van het einde van het gesprek waar ik vermelde hem aan te geven als hij niet zou stoppen met het proberen van oplichten ik hem aan zou geven.

ZwaLHLO.png

Laatste update:

sRievers

Niet Verified
27 dec 2015
5
6
54
lol je naam is verwijderd!
/chatreport voor msg werkt helaas niet. Alleen in normale chat!
Wat wil je met dit report bereiken?

Ik verwacht niet zozeer dat de persoon een mute/ban krijgt. Maar dat deze in ieder geval wel in het oogje gehouden wordt, en bekend is dat hij dit soort capriolen uitvoert.

Status
Niet open voor verdere reacties.