Gesloten Chatreport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden

Er is niet voldoende bewijs en/of het geleverde bewijs voldoet niet aan de voorwaarden die je Hier en Hier kan lezen.

Dit Topic blijft nog 24u open, om de mogelijkheid te geven om meer bewijs te leveren die wel aan de voorwaarden voldoen.

Vragen hierover kan je stellen via PM of via een mod ingame.

Redenen voor de afwijzing:
  • Screenshot is te klein en niet van het hele scherm
  • Ik kan ook niet achterhalen dat het ook werkelijk op haunted heeft plaatsgevonden
  • het " /chatreport spelernaam/spelernamen " commando is een beter idee als bewijs (met uitzondering van /msg dan kan je WEL een vol scherm screenshot geven)

Groetjes,
Lea

xR3q3nPvP

Niet Verified
25 feb 2016
23
2
89
22
Thuis
www.ikzoekeenleven.nl
Ik ben echt heel handig.. Normaal bewaar ik de hele ss.. Nu heb ik hem geknipt en niet de originele opgeslagen.. Anders had ik het hele scherm gehad. Toch bedankt voor de tijd.

P.S : Ik dacht dat alleen Haunted Warrior kit, Levels voor de name en die ranks had ;)

D

Deleted member 3363

Guest
-shortened-
REPORT GEWEIGERD.
Hallo,

Er is onvoldoende bewijs om de desbetreffende spelers te bestraffen. Het report zal inactief blijven, omdat het niet aan de voorwaarden voor een report voldoet. Als je meer hulp over dit onderwerp nodig hebt, neem dan contact op met een moderator. Sorry voor het ongemak en een mooie dag verder. Zoals altijd, veel plezier verder op HauntedMC.

Onderwerp gesloten voor verdere reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.