Chivaro's introductie

Chivaro

Niet Verified
25 mei 2016
0
0
75
23
Hallo,

mijn naam is Chivaro of Chivvy maar de meeste noemen me Chiv :^> zoals je kan zien ben ik nieuw bij deze gemeenschap. Ik heb op deze server vroeger heel vaak gespeeld met mijn neef en broer maar na een tijdje stopten we met spelen omdat het saai werd en de server had een overvloed aan valsspelers/ongepaste spelers. Maar ik heb ineens weer zin om te spelen dus hier ben ik.

Ja, ik weet niks anders om te vertellen dus ik denk dat ik me hobbies zal vertellen.
Ik hou van:
-Voetballen
-Basketballen
-Vrij spelen

Ik ben iemand die graag buitenspeelt en graag games speelt in zijn vrije tijd, mijn favorieten spel is Minecraft, ik speel het al vanaf de beta release. Dit was mijn introductie!

~Chivaro

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
veel plezier

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
HOOOOII
Welkom terug :>
Ik ben een van de hyperste hier dus als ik je afschrik mag je t gewoon zeggen ;>

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
veel plezier ;) en welkom teruh hopelijk kom ik je eens tegen op hauntedMC welke gamemode speel je het meest of vind je het tofst ;)

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Welkom terug aan boord bij haunted, en dat je maar heel veel leuke speeluren mag beleven.

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Bedankt!

Je lijkt me een aardige jongedame met een unieke personaliteit, dus maak je maar geen zorgen. Hoop je op de server te zien.
Ik ben aardig ja. KUCH. soms dan. Ik probeer het tenminste. En ja ik ben wel uniek ja. Ik denk niet dat er nog iemand hyperder kan zijn dan ik. :p

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Ik ben aardig ja. KUCH. soms dan. Ik probeer het tenminste. En ja ik ben wel uniek ja. Ik denk niet dat er nog iemand hyperder kan zijn dan ik. :p
ik soms ben heel erg hyper