Geweigerd Claim en forum unban checkpointx

Status
Niet open voor verdere reacties.

Badmutsjes

Niet Verified
28 nov 2015
5
0
15
46
beste @Kogetsoo of @remymine,

Nogmaals dank voor het meegaan in het voorstel om de boel weer wat te normaliseren, paar eingetjes lijken alleen nog niet helemaal goed te gaan.

ik wil niet alleen trust krijgen in de admin claim die op mijn Oude bouwwerk ligt, ik wil dat de admin claim verwijderd wordt en dat ik daar weer een claim kan zetten. Ik begreep nu van een mod dat ze dopdracht hebben gekregen om alleen trust te geven...

Daarnaast lijkt er iets niet goed te zijn met het forum account van checkpointx, ik ben daar nog steeds gebanned en zodra ik probeer in te loggen lijkt het alsof jullie bedrijf er even heel veel moeite mee heeft en laad haast niet. Wellicht kan een van jullie daar nog even naar kijken.

Dank!

K

Kogetsoo

Guest
Je hebt als het goed is toegang en permissionstrust op de claim, welke een adminclaim zal blijven.

Groeten,
Koge

Badmutsjes

Niet Verified
28 nov 2015
5
0
15
46
Dank voor het regelen van het forum account, zal het vanavond even proberen.

Helaas is het voor mij niet acceptabel dat het gebied een admin claim blijft. Het gaat mij erom dat helder is dat ik hem gebouwd heb en dat de punten waar ik flink wat moeite mee had en heb worden teruggedraaid. Dat gebeurt niet zolang het een admin claim blijft. Dit weegt zwaar voor me.

K

Kogetsoo

Guest
Kan ik mij voorstellen. We gaan het voorlopig echter niet aanpassen. Gezien de voorgevallen issues blijft de situatie zoals deze is.

Qua erkenning kun je altijd screenshots posten, wij zullen nooit beweren dat wij het gemaakt hebben.

Bij deze sluit ik dan ook de topic.

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.