Gesloten Claim in de buurt zetten en niet weg gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Welke server? coördinaten? Let wel een speler is vrij te claimen waar hij wil. Als jij een bepaald stuk wilt reserveren zal je het moeten claimen. Is zeker niet aardig hoe hij in de chat doet. Daar word hij ook wel op aangesproken. Maar met de info die je nu verstrekt kunnen we nog niet zoveel

SvenRens (Rens)

Niet Verified
9 mei 2015
22
0
45
Goede dag Doc_brano ik heb op de dynmap gekeken de location stond er -4256,65,2705 en het is op /survival2 en nog iets ik had mijn tptoggle dus blijk baar aan en hij heeft me vaker boos gemaakt ik heb me kunnen in houden van al die mutes en bans hij heeft eerder al een dingen gestolen en hij heeft geclaimd in de buurt van onze claim van lolguydutch en ik Captain_Rens en het is geen huis wat hij heeft gebouwd gewoon om mij te pesten ik hoop dat ie nu stopt van je waarschuwing en Fijne dag nog Doc_Brano :D

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
rw4009.png

Misschien heel irritant maar zeker niet tegen de regels. Hij mag daar gewoon claimen. Wij als moderator kunnen dat niet zomaar verwijderen. Dat kan pas na 60dagen inactiviteit. Daarnaast is er nog genoeg ruimte aan alle zijden van de claim om uit te breiden.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
negeren is enige wat je kan doen, hoe meer aandacht je er aan besteed hoe leuker ze het vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.