Claim in de weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

macwizard

Niet Verified
26 mei 2015
3
0
25
26
Hallo, Ik (macwizard) en mijn neef (tepix) hebben op survival3 een soort mini vestiging gebouwd op een berg. We waren net begonnen en hadden dus nog weinig claims. We hadden al bijna ons hele eiland geclaimd toen er 2 goden langskwamen. Een van hen bouwde een kleine grot en op zich zouden we er niets op tegen hebben gehad, maar hij claimde dat stuk. Nu kunnen we niet verder bouwen langs onze berg op dat stuk (anders is het niet geprotect). Zou het mogelijk zijn om deze claim te verwijderen? Ik heb al geprobeerd te wachten op indo boy, maar hij komt maar niet online en nu ons eiland vol is willen rond de berg beginnen. Ook vragen aan mods hielp niet en ze stuurde me naar de forums om een topic te maken zodat ze het konden bespreken.

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Je zal moeten wachten tot ze weer online komen en vragen of ze die claim weg willen halen.
En als ze niet meer terug komen, persoonlijk hou ik een regel aan om een claim van iemand te verwijderen als die 2 maanden of langer niet online is geweest en het bouwsel is helemaal niks waard (bijv een dirt hutje ofzo)

je zal gewoon gedult moeten hebben.

macwizard

Niet Verified
26 mei 2015
3
0
25
26
Ok bedankt, en kunnen mods zien hoelang iemand al afwezig is geweest in survival3 (met de nadruk op survival3)

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
als je met een stick op een claim klikt kan je zien wanneer de eigenaar voor het laatst online is geweest

Status
Niet open voor verdere reacties.