Ondertussen zijn we 5 dagen verder en nog niet 1 reactie, het gebied is nu geclaimed door iemand anders, het gaat nu om DuchCowGamesYT, ik ken hem/haar ook niet, ik weet niet of het gebied "claim vrij" is gemaakt door een mod of admin of dat XxGameMeneerxX het heeft gegeven aan DuchCowGamesYT, als het door een mod gedaan is is het niet heel handig dat ik er niks van weet gezien het feit dat de coords hier staan, nogmaals ik wil graag dit gebied terug omdat IK het huis heb gebouwd en ALLES er om heen is van mij, ik hoop dit keer wel op een reactie van een Mod of Admin
eerste topic.
"Claim weg...."
Goedeavond,
Op survival1 had ik voor een vriend een huis gebouwd tegenover het huis van mij,
het was op zijn claim, maar ALLES er omheen is van mij,
hij is al een tijd niet online geweest, en nu is het ontclaimed en door iemand anders geclaimed,
ik had geen idee dat dit kon anders had ik zijn gebied ook geclaimed, ik heb nog 14000 claim blokken over dus dat is geen probleem.
het gaat om het gebouw op -954 2230, en een stukje op -979 2216, het is nu geclaimed door XxGameMeneerxX (ik ken hem niet) hij heeft 2 beacons gepakt en veel iron, en een hele vloer uit een gebouw gejat wat ook geclaimed was door die vriend van mij (en een klein stuk door mij), zijn naam is PhillyWorld.
die beacons en iron boeien me niks, maar het gebouw WEL, ik heb IEDER blok neergezet,
ik snap dat de regel is dat je na een X aantal weken/maanden niet online je claim kan kwijt raken, maar alles er omheen is van mij dus ik zou dit stuk graag terug willen, als ik online moet zijn om het te laten zien hoor ik het wel,
ik hoop dat ik het terug krijg,
(het gaat om het huis wat op de foto heb staat, het is een exact hetzelfde)
QYB1990
eerste topic.
"Claim weg...."
Goedeavond,
Op survival1 had ik voor een vriend een huis gebouwd tegenover het huis van mij,
het was op zijn claim, maar ALLES er omheen is van mij,
hij is al een tijd niet online geweest, en nu is het ontclaimed en door iemand anders geclaimed,
ik had geen idee dat dit kon anders had ik zijn gebied ook geclaimed, ik heb nog 14000 claim blokken over dus dat is geen probleem.
het gaat om het gebouw op -954 2230, en een stukje op -979 2216, het is nu geclaimed door XxGameMeneerxX (ik ken hem niet) hij heeft 2 beacons gepakt en veel iron, en een hele vloer uit een gebouw gejat wat ook geclaimed was door die vriend van mij (en een klein stuk door mij), zijn naam is PhillyWorld.
die beacons en iron boeien me niks, maar het gebouw WEL, ik heb IEDER blok neergezet,
ik snap dat de regel is dat je na een X aantal weken/maanden niet online je claim kan kwijt raken, maar alles er omheen is van mij dus ik zou dit stuk graag terug willen, als ik online moet zijn om het te laten zien hoor ik het wel,
ik hoop dat ik het terug krijg,
(het gaat om het huis wat op de foto heb staat, het is een exact hetzelfde)
QYB1990