Claim weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Hallo staff van HauntedMC,
Vandaag kwam ik na een paar weekjes weer online op survival en ik zag dat mijn hele huis door iemand anders geclaimd is. Ik vind dat dit niet moet kunnen en eis mijn claim terug. Ook zou ik graag willen weten hoe dit zomaar kan gebeuren. Ook mijn omliggende claims (farms, stallen) zijn niet meer geclaimd en ik ben hier erg boos over. De claim is nu van xSteveTron en je kan in de claimhistory (als dat er is) zien dat ik hier ongeveer een jaar eigenaar van ben. Wat kan ik doen om deze claim weer terug te krijgen, want in feite ben ik hier gewoon gegrieft. De coordinaten van de claim zijn X: -5239 en Z: 6967.

Ik wil dat alle claims weer hersteld worden zoals ze waren ongeveer 1/2 maanden geleden.

Groeten,
2001nadim

P.S: Ik heb GEEN namechange gedaan.

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
Vandaag kwam ik na een paar weekjes weer online op survival en ik zag dat mijn hele huis door iemand anders geclaimd is. Ik vind dat dit niet moet kunnen en eis mijn claim terug. Ook zou ik graag willen weten hoe dit zomaar kan gebeuren. Ook mijn omliggende claims (farms, stallen) zijn niet meer geclaimd en ik ben hier erg boos over. De claim is nu van xSteveTron en je kan in de claimhistory (als dat er is) zien dat ik hier ongeveer een jaar eigenaar van ben. Wat kan ik doen om deze claim weer terug te krijgen, want in feite ben ik hier gewoon gegrieft. De coordinaten van de claim zijn X: -5239 en Z: 6967.

Ik wil dat alle claims weer hersteld worden zoals ze waren ongeveer 1/2 maanden geleden.

Groeten,
2001nadim

Wel knap... Iemand kan zomaar "jouw" claim claimen. Vaag verhaal.

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Waarschijnlijk is mijn claim door een mod geunclaimd omdat ik 3/4 weken inactief was en daarom is hij nu overgenomen.

guusbong

Niet Verified
16 jul 2015
105
21
154
Panda Land, Nederland
vreemd verhaal ik speel zelf niet heel veel survival maar waarschijnlijk is het inderdaar
over geclaimt omdat je een paar weekjes offline was

~Panda

Skull_Destroy

Supreme
T0G4_H1M1K097
T0G4_H1M1K097 ✔
Supreme
20 aug 2015
123
21
204
27
Antwerpen
Tja, das ook ni echt logisch, ik ken iemand die al 3/4 maanden er niet is en zijn claims staan er ook nog...

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com

Groeten,
2001nadim

moderators unclaimen niet zomaar je zal zelf iets gedaan moeten hebben waardoor ze het zouden unclaimen en ik geloof dat de grens voor het unclaimen of iets nutteloos is en je bent daarna meer dan 2/3 maanden offline geweest

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Niks wat hierboven staat is gebeurd. Ik snap dus nog steeds niet hoe dat kan. Survival is wel gecrasht maar daardoor zou niets unclaimt zijn toch?

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Had je roleback, dan wel
ze rolebacken nooit een hele server en als dat zou gebeurd zijn zou zijn hele gebouw weg zijn

groetjes sneaky

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Survival1, alvast bedankt.

JustBeBjorn

Niet Verified
2 aug 2015
73
16
129
Hengelo
Thnx voor de tag. Ik heb de link op mn laptop open gelaten zodat ik hem morgen zie.

Mvg
BjorntjuH

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Gelukkig kan ik nu schrijven dat het gefixt is! Veel dank aan Noort.

Topic kan gesloten worden

Status
Niet open voor verdere reacties.