Claimen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Heyolaho

Mensen ik kwam op een idee voor Survival/vraag.

Veel mensen (waaronder ik) vinden dan vierkanten claimen pittig irritant. Want als je een kasteel wilt bouwen en je bent buiten je geclaimde gebied moet je weer heel raar enzo gaan claimen.

Mijn idee is nu,: kan dat /soort\ claimen wat je bij Factions doet ook bij survival? Maar dan heb je wel een aantal claims dus gewone spelers bijvoorbeeld. 50 claims ofzo noem maar wat <oke dat streep ding eronder was raar maar had niet zinnin veranderen. :)

Zou dit mogen, loat mie weten

Gr, Cas

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Heyolaho

Mensen ik kwam op een idee voor Survival/vraag.

Veel mensen (waaronder ik) vinden dan vierkanten claimen pittig irritant. Want als je een kasteel wilt bouwen en je bent buiten je geclaimde gebied moet je weer heel raar enzo gaan claimen.

Mijn idee is nu,: kan dat /soort\ claimen wat je bij Factions doet ook bij survival? Maar dan heb je wel een aantal claims dus gewone spelers bijvoorbeeld. 50 claims ofzo noem maar wat <oke dat streep ding eronder was raar maar had niet zinnin veranderen. :)

Zou dit mogen, loat mie weten

Gr, Cas
Umm dit is dan voor de tweede map van Survival misschien ook eerste ligt eraan

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Maar bij grote bouwwerken is het toch juist handig dat je vierkant kan claimen?
Dan kun je de blokken eromheen ook claimen zodat er geen mensen omheen gaan bouwen ;)

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Maar bij grote bouwwerken is het toch juist handig dat je vierkant kan claimen?
Dan kun je de blokken eromheen ook claimen zodat er geen mensen omheen gaan bouwen ;)
Ik bedoel je heb 1 blokje buiten de claim (ring) ring is rond maar oke anyways dat blokje moet je huiden moet je weer helemaal claimen of je bouwt een villa op een berg en je wil claimen moet je helemaal kijken waar je claims staan moet je dat helemaal opvullen net zoiets als in een Jungle
Moet je heel irritant claimen enzo

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Ik bedoel je heb 1 blokje buiten de claim (ring) ring is rond maar oke anyways dat blokje moet je huiden moet je weer helemaal claimen of je bouwt een villa op een berg en je wil claimen moet je helemaal kijken waar je claims staan moet je dat helemaal opvullen net zoiets als in een Jungle
Moet je heel irritant claimen enzo

dude, je kunt claims gewoon resizen...

pak je gouden schep, klik in je claim, dan zie je alle hoekpunten he, klik dan een hoekpunt aan en je ziet dan in de chat iets staan van, resizing, klik een nieuw punt voor dit hoekpunt
nu kun je dus dat hoekpunt ergens anders neer plempen....

tijdens het resizen mag je trouwens niet switchen van tool, zodra je switched naar een andere tool zal het resizen cancelen ;)

deze feature zit er overigens al vanaf het begin in... ik gebruikte het al tijdens mn aller eerste claim, ergens in februari ofzo van vorig jaar :P

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
dude, je kunt claims gewoon resizen...

pak je gouden schep, klik in je claim, dan zie je alle hoekpunten he, klik dan een hoekpunt aan en je ziet dan in de chat iets staan van, resizing, klik een nieuw punt voor dit hoekpunt
nu kun je dus dat hoekpunt ergens anders neer plempen....

tijdens het resizen mag je trouwens niet switchen van tool, zodra je switched naar een andere tool zal het resizen cancelen ;)

deze feature zit er overigens al vanaf het begin in... ik gebruikte het al tijdens mn aller eerste claim, ergens in februari ofzo van vorig jaar :p
Ik dacht dat hij dat wel wist lol :p

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
ik doe trouwens AL mn claims met resizing, ik plaats eerst gewoon random een kleine claim, en dan pak ik een hoekpunt op en plaats die precies op de goede plek :P als later blijkt dat ik iets meer nodig heb pak ik t hoekpunt nog n keer ;)

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
Nee maar ik bedoel je wilt ondergronds iets bouwen gaat moeilijk
jep die hoekpunten zie je gewoon bovengronds ook
of je maakt gewoon ondergronds wat gangetjes om te gaan claimen, en maakt die daarna weer dicht, dat doe ik meestal :P
anyway, als je dat resizen goed snapt en ermee kunt werken is het echt super fijn en heb je echt verder totaal geen features meer nodig hoor ^^

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
jep die hoekpunten zie je gewoon bovengronds ook
of je maakt gewoon ondergronds wat gangetjes om te gaan claimen, en maakt die daarna weer dicht, dat doe ik meestal :p
anyway, als je dat resizen goed snapt en ermee kunt werken is het echt super fijn en heb je echt verder totaal geen features meer nodig hoor ^^
Mag je dingen griefen dat niet geclaimd is?(Dit doe ik niet!!!!!)

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Maar mag je griefen als het niet geclaimd is?

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
Mag je dingen griefen dat niet geclaimd is?(Dit doe ik niet!!!!!)

kapot maken voor de funs niet, daar word de world lelijk van ;) maar de meeste mods geven er niet zoveel om als je een unclaimed chest leegmaakt ofzo... dan zeggen de mods meestal van mja, had ie maar moeten claimen he :P

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
kapot maken voor de funs niet, daar word de world lelijk van ;) maar de meeste mods geven er niet zoveel om als je een unclaimed chest leegmaakt ofzo... dan zeggen de mods meestal van mja, had ie maar moeten claimen he :p
Ik zeg claims weg gewoon een wereldzonder xlaims en niet griefden

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Wow die typ fouten lig een beetje vervrummeld in bed :)

Status
Niet open voor verdere reacties.