Claims overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Geachte stafleden,
Ik ben er achter gekomen dat mijn opgegeven claims niet overgezet zijn naar Haunted 2.0. Wel heb ik begrepen dat de creative plots vanavond over gezet gaan worden. De bouwwerken waar ik het in zijn totaliteit over heb zijn:
- 1 bouwwerk van survival 2
- 1 bouwwerk van survival 3
- 2 creative plots

Ik heb hier met moderator @IZixa over gesproken en zij meldde mij dat ik de coördinaten verkeerd heb ingevoerd in het formulier, terwijl ik er zeker van ben dat ik het goed ingevuld heb aangezien Remy al een deel overclaimed had. Ik begrijp daarom haar antwoord niet.

Ik hoop spoedig meer informatie te horen over het overzetten van de claims en waarom mijn claims verdwenen zijn.

Groeten,
Vipwachtwoord

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Dan is er iets fout gegaan tijdens de verhuizing :/

Skull_Destroy

Supreme
T0G4_H1M1K097
T0G4_H1M1K097 ✔
Supreme
20 aug 2015
123
21
204
27
Antwerpen
bij mij is er ook nog niks te zien, alles lag in da gebouw...

Tiqrah

Verified
Tiqrah
Tiqrah ✔
Verified
6 dec 2015
98
5
142
27
Zoals ik al eerder heb uitgelegd aan je waarbij je niet wilde luisteren.

Warps worden niet overgezet naar spelers --> Beide survival 2/3 een warp.
Coordinaten van je plot klopte niet dit hebben we in meerdere werelden gecontroleerd --> Creative plots.

Darkcore17 --> Alle gebouwen waarin chesten stonden , zijn de chesten verwijderd.

Ik hoop dat je hierbij voldoende info hebt gekregen en bij deze wel de moeite neemt om het gewoon te lezen.

Gr IZixa

Laatste update:

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Zoals ik al eerder heb uitgelegd aan je waarbij je niet wilde luisteren.

Warps worden niet overgezet naar spelers --> Beide survival 2/3 een warp.
Coordinaten van je plot klopte niet dit hebben we in meerdere werelden gecontroleerd --> Creative plots.

Darkcore17 --> Alle gebouwen waarin chesten stonden , zijn de chesten verwijderd.

Ik hoop dat je hierbij voldoende info hebt gekregen en bij deze wel de moeite neemt om het gewoon te lezen.

Gr IZixa
Zoals ik toen al tegen jou had gezegd, waren die warps bedoeld als coördinatie en dat heb ik gedaan zodat de kans wél kleiner was dat er iets mis zou gaan met het vinden van de locatie. Zoals ik ook al had gezegd waren de coördinaten wel duidelijk aangezien Remy de locaties gevonden had, weet te vinden en ook enkelen heeft overgeclaimd.

Mijn creative plot was te vinden in de 'spelers' wereld en één van de twee plots was van mijzelf en de andere was van leonvp. Dat plot van leonvp had ik dolgraag mee willen nemen omdat dat geschiedenis is van mijn community.

Hopelijk heb ik hierbij nog wat meer extra informatie gegeven.

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
De regel was vrij duidelijk.

- Alleen bouwwerken van jezelf.

Daarom heb ik jou claims afgekeurd.