Coins kwijt als je naam veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

CobbleTurtle

Niet Verified
16 mrt 2015
1
0
20
23
overlangs heb k mijn naam veranderd naar CobbleTurtle (mijn oude naam BoseMC)

en ik heb 10.5M coins, ben rank H en had dus 11M nodig voor rankup...

ik kom terug op de server en zie dat alles van mijn reset is... >:o

behalve mijn Kills (4)

ik zou het fijn vinden als hier iets tegen gedaan zou worden ofzo... of hulp ik wee nie hoe da allemaal in elkaar zit maar ik wil 10.5 M terug!!!

:)

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
eigen risico
word saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai er zijn hier al 10tallen mensen komen zagen over hun coins reset je kan ze terugkrijgen door spullen in je eigen shop te verkopen want je krijgt ze toch terug(de spullen)

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
24
je kan je coins terug
door weer je naam naar je oude naam te veranderen hielp ook bij mij mijn naam is/was lorenzokwant en ik had het verandert naar InThana ik verloor ook all mijn coins toen na 30 dagen veranderde ik me naam weer trerug naar lorenzokwant en had alles weer

• Like
Reactions: Stevenn

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Pittig lastig...

Geef hem gewoon een antwoord jongens, scheelt hem werk en ons 60 topics die hij nog weer eens zal aanmaken...

Miners en Prison coins worden niet omgezet naar je nieuwe minecraft naam, omdat dit nog niet op de UUID (minecraftaccounts speciale code) werkt, maar op je ingame naam.

Je coins kun je weer terugkrijgen door je naam terug te veranderen naar je oude naam! (De oude naam blijft onbeschikbaar voor anderen voor 37 dagen, zodat je tijd hebt je oude naam weer te pakken)

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
24
Pittig lastig...

Geef hem gewoon een antwoord jongens, scheelt hem werk en ons 60 topics die hij nog weer eens zal aanmaken...

Miners en Prison coins worden niet omgezet naar je nieuwe minecraft naam, omdat dit nog niet op de UUID (minecraftaccounts speciale code) werkt, maar op je ingame naam.

Je coins kun je weer terugkrijgen door je naam terug te veranderen naar je oude naam! (De oude naam blijft onbeschikbaar voor anderen voor 37 dagen, zodat je tijd hebt je oude naam weer te pakken)
ik had al antwoord gegeven :eek:

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
ik had al antwoord gegeven :eek:
Sorry, je was me 5 seconden voor :p was nog aan het schrijven (op mobiel doe ik er iets langer over)

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
24
Sorry, je was me 5 seconden voor :p was nog aan het schrijven (op mobiel doe ik er iets langer over)
maarja :P

maar cobble bij werkte het ik had na mijn change ook 0 coins na de andere change naar lorenzokwant had ik weer mijn 75 miljoen coins terug

NicolasDoesSurvival

Niet Verified
17 mei 2014
126
50
149
25
Pluto
Wauw Lorenzo, je bent zeer achterlijk, je geeft disagree en dumbs etc zonder reden! Je bent echt kleine kind he, wat ik zei, gewoon die link lezen want meestal zeggen "help mijn geld zijn weg!" Door name change ofc

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Nou Nico, dan moet jij toch niet naar zijn niveau verlagen... Dislikes uitdelen..

Jij was toch degene die in shoutbox zei dat ratings niets uitmaakten?

Om slotjes schreeuwen op topics werkt ook niet echt, je kunt beter gewoon gelijk aan hem uitleggen hoe het in elkaar zit.

Net zoals staff kijkt naar wat voor hacks het zijn, en de reputatie van de spelers, zouden wij ook moeten kijken naar de situatie van hem ;)

Je moet niet verwachten dat hij alles weet als hij zich gister pas op het forums heeft aangemeld...

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
26
België
Dus voor alles duidelijk te maken. We hadden duidelijk gezegd dat je dingen ging verliezen bij de namechange. Jij had eerst beter moeten nadenken voor je je naam veranderde. Eigen schuld dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.