Coins verdwennen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny

Niet Verified
16 nov 2014
10
15
139
25
Hallo hauntie's!

Ik ben al 'redelijk' lang niet online geweest omdat mijn aandacht maar naar mijn toekomst ging.. Tot vandaag ik maar eens weer aan minecraft begon. Vol vetrouwen en het zien dat ik me ELITE rank NOG heb begin ik op survival te kijken naar ons dorp die ik gebouwd heb met mijn vrienden.. Vervolgens was ik altijd trots op me zelf dat ik 6Miljoen ofzo zo ver ik kan herrineren aan coins had bij Prison maar plots heb ik gewoon niks meer.. Aan coins wat ik heel erg jammer vind echt jammer want ik was gewoon lekker bezig op prison en dan ben ik gewoon me coins kwijt... Maybe kan hier iets aan gedaan worden?! Zou wel heel fijn zijn!

Alvast bedankt!

PC SPECS:

GPU: GTX 960 OC 4GB WindForce
CPU: I5 3350P 3.1Ghz
HDD: Unknow (1TB) Met externe HDD (USB)
MONITOR: 2x Medion 24inch FULL HD Mat schermen
KEYBOARD: Genesis (red lights)
MOBO: Unknow
RAM: 2x4 Kingston
HEADSET: BigBen 5.1 Surround sound
STEAM: Wintioz (2 Accounts met zelfde naam gevonden? Ik ben ze allebei!)
ORIGIN: Wintioz

Meer weten? Vraag het me!

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Hallo hauntie's!

Ik ben al 'redelijk' lang niet online geweest omdat mijn aandacht maar naar mijn toekomst ging.. Tot vandaag ik maar eens weer aan minecraft begon. Vol vetrouwen en het zien dat ik me ELITE rank NOG heb begin ik op survival te kijken naar ons dorp die ik gebouwd heb met mijn vrienden.. Vervolgens was ik altijd trots op me zelf dat ik 6Miljoen ofzo zo ver ik kan herrineren aan coins had bij Prison maar plots heb ik gewoon niks meer.. Aan coins wat ik heel erg jammer vind echt jammer want ik was gewoon lekker bezig op prison en dan ben ik gewoon me coins kwijt... Maybe kan hier iets aan gedaan worden?! Zou wel heel fijn zijn!

Alvast bedankt!

PC SPECS:

GPU: GTX 960 OC 4GB WindForce
CPU: I5 3350P 3.1Ghz
HDD: Unknow (1TB) Met externe HDD (USB)
MONITOR: 2x Medion 24inch FULL HD Mat schermen
KEYBOARD: Genesis (red lights)
MOBO: Unknow
RAM: 2x4 Kingston
HEADSET: BigBen 5.1 Surround sound
STEAM: Wintioz (2 Accounts met zelfde naam gevonden? Ik ben ze allebei!)
ORIGIN: Wintioz

Meer weten? Vraag het me!
waarschijnlijk kijken ze dr wel naar maar de kans is groot dat je niks terug krijgt puur omdat het misschien bij meerdere mensen is gebeurd en het dan te veel voor moeten doen om het bij iedereen op te lossen maar ik hoop dat het je lukt

groetjes sneaky

Status
Niet open voor verdere reacties.