Combatloggen in miners /warp pvp2 arena...

Status
Niet open voor verdere reacties.

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Beste Staff,

Het is tegenwoordig voor een goeie pvper of iemand met goed stuff op Miners zowat onmogelijk om normaal met iemand te kunnen pvpen. Zodra je een tijdje ingelogt bent gaat sowieso nooit iemand de warzone in. Hier heb ik dan ook weinig tegen aangezien als je bijna 100% zeker bent dat je dood gaat je het natuurlijk niet doet. Maar wat mij al een best lange tijd enorm dwars zit is dat die mensen de hele tijd in de warzone zitten als je offline bent.
En zodra je online komt is het eerste wat ze doen rondje bow boosten om de map zodat je ze niet kan hitten en dan heel snel uitloggen? Zelf vind ik dit pure onzin, dat het uberhaupt mogelijk is. En ik weet bijna zeker dat er genoeg mensen zijn die het hiermee eens zijn. Bij deze vraag ik dus om het uitloggen in de arena(/warp pvp2) te verbieden. Hiermee bedoel ik: Elke keer als je uitlogt in de arena is altijd een combatlogg al zit je niet in combat.
Want als je echt offline wilt dan log je gewoon uit buiten de arena en dat doet iedereen.

Mvg,
Sheep

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
100% mee eens, of iets fixen dat je niet meer kan bow boosten in de pvp zones. Dan kan je ook niet meer snel weg gaan.

UmgItsSwekPvP_

Niet Verified
18 sep 2015
81
2
99
Bowboost moet opzich blijven , ze kunnen beter doen dat je niet kan uitloggen in pvp als er iemand in zit

Status
Niet open voor verdere reacties.