COMEBACK van HAUNTEDMC? 1000+ spelers?
Hey,
Laat ik toch eens een topic maken over misschien wel een COMEBACK van HAUNTEDMC
Hieronder wat tips voor een COMEBACK en waarom is het zo verlaagd?
Verdeel de server op in twee delen
Inderdaad, in twee delen. Ik zat te denken aan.....
-1.10 Survival/Creative/Vanilla server, voor alle 1.10 fans! (En worldedit voor iedereen op Crea?)
En...
-1.8 Kitpvp/Miners en natuurlijk alle andere minigames/games die er nu zijn...En misschien PRISON weer?
Waarom is het spelersaantal zo verlaagd?
Daar zijn meerdere antwoorden op...
-Jullie zijn na de 1.9 update veel in onderhoud geweest en er zijn veel bugs gekomen door 1.9/1.10. Hierdoor zijn mensen ermee gestopt
-Prison is weg wat toch veel gespeeld werd...
-Jullie zijn overgegaan naar 1.10, Veel mensen haten 1.10 pvp en zijn dus ook gesopt op Haunted...daarom ook de tip om het in 2 delen op te splitsen...
Wat ik zelf heel erg jammer vind is dat er zoveel mods die er al heel lang waren weg zijn gegaan/gedemote zijn...Onlangs is @Datdus gedemote, daarvoor ook nog vele andere trouwe mods. Waar is de community gebleven? Waar is de gezelligheid?
Ik hoop dat je de moeite neemt het te lezen @remymine
MVG,
Bob aka iBob62
Hey,
Laat ik toch eens een topic maken over misschien wel een COMEBACK van HAUNTEDMC
Hieronder wat tips voor een COMEBACK en waarom is het zo verlaagd?
Verdeel de server op in twee delen
Inderdaad, in twee delen. Ik zat te denken aan.....
-1.10 Survival/Creative/Vanilla server, voor alle 1.10 fans! (En worldedit voor iedereen op Crea?)
En...
-1.8 Kitpvp/Miners en natuurlijk alle andere minigames/games die er nu zijn...En misschien PRISON weer?
Waarom is het spelersaantal zo verlaagd?
Daar zijn meerdere antwoorden op...
-Jullie zijn na de 1.9 update veel in onderhoud geweest en er zijn veel bugs gekomen door 1.9/1.10. Hierdoor zijn mensen ermee gestopt
-Prison is weg wat toch veel gespeeld werd...
-Jullie zijn overgegaan naar 1.10, Veel mensen haten 1.10 pvp en zijn dus ook gesopt op Haunted...daarom ook de tip om het in 2 delen op te splitsen...
Wat ik zelf heel erg jammer vind is dat er zoveel mods die er al heel lang waren weg zijn gegaan/gedemote zijn...Onlangs is @Datdus gedemote, daarvoor ook nog vele andere trouwe mods. Waar is de community gebleven? Waar is de gezelligheid?
Ik hoop dat je de moeite neemt het te lezen @remymine
MVG,
Bob aka iBob62
Laatste update: