@remymine Ik heb een klein verzoekje voor je, zou het mogelijk zijn om een paar mogelijke commands toe te voegen aan de vanilla server? Zoals /spawn en /home zouden al heel erg handig zijn voor mensen die vastzitten in het ravijn bij de spawn waar je niet kan bouwen. Dit zou het veel makkelijker maken voor iedereen, in Mixed lijken de commands wel op z'n plaats, dus waarom niet in Vanilla? Je zou er bv ook een timer op kunnen zetten, dat het 5 seconden duurt voor je teleporteert, en dan kan je het ook onmogelijk maken om commands te typen als je combat tagged bent. Ik heb er net navraag naar gedaan bij de Vanilla community en de grote meerderheid vond het een geweldig idee, de anderen reageerden gewoon niet, ik heb geen enkele negatieve reactie gezien op dit idee. Sorry dat ik de laatste tijd zo veel topics zet, maar in dit geval is het wel even nodig, ik kan niet altijd 20000 blocks naar spawn toe rennen om iemand een ender pearl te brengen omdat ze vastzitten (dit gebeurt meerdere keren op één dag). Alvast bedankt en ik hoop dat je hier eens over zou kunnen nadenken.