Crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

AmiraG13

God
Miertjuhh
Miertjuhh ✔
God
21 okt 2015
4
0
50
22
Mijn vriendin Ilseringo11 is gecrashed en ik maak samen met Remco_Iced en Ilseringo11 een middeleeuws dorp.

Ze was een paard aan het overbrengen en toen liep ze vast dus heeft ze MineCraft opnieuw gestart en toen ze op de server kwam werd er gezegt Welkom nieuwe haunty ofzo. En toen ze naar survival2 ging was heel haar inventory leeg en alles wat ze gedaan had in het dorp was weg.

Naast iets wat ze had gebouwd stonden Mijn 4 honden en 3 katten. En Remco_Iced zijn 2 honden zijn ook weg.

En ik relog net en mijn invetory is ook geleegd. Maar gelukkig alles wat ik gedaan heb is niet weg. Maar ik kreeg wel deze melding

: You can still play on the server, but you will have no mcHHO levels and any xp you get will not be saved

Houd dit in dat ik niks meer kan bouwen. Tenminste mijn bouwwerken worden niet opgeslagen?

Iemand help..

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Bouwen kan je nog wel, dat wordt gewoon opgeslagen, maar je MCMMO levels die je erbij krijgt & je experience worden niet opgeslagen. Ik zou ook niet weten hoe deze bugg ontslaan is, het lijkt me namelijk een onschuldig verhaal. Als deze bugg zich vanmiddag afspeelde is het waarschijnlijk gekomen door de lagg (de server had namelijk last van enorme delay). Vraag anders een Administrator voor extra hulp. Hopelijk had je wat aan deze informatie ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.