https://www.haunted-mc.com/threads/crates-disguises.1657/ Hier vind je alles :)crate drop? wat kan iemand me ff oplichten? :p
Vanacht?Uitgezet in verband met bug die voor lag veroorzaakte. Wordt gefixed.
Misschien ook een vaste tijdstip zetten voor de crates drop? Iemand kan dan bv van 1 uur smorgens tot 6 uur de hele tijd op crates wachten ;) Mssn best van 9u tot 23u savonds? Gewoon een voorstel zodat mensen niet te OP worden dooreen hele nacht te zoeken ( ik zou dat persoonlijk doen ;3 )Nee helaas. Moet de plugin schrijver doen, wacht op antwoord van hem :) ;)
Misschien ook een vaste tijdstip zetten voor de crates drop? Iemand kan dan bv van 1 uur smorgens tot 6 uur de hele tijd op crates wachten ;) Mssn best van 9u tot 23u savonds? Gewoon een voorstel zodat mensen niet te OP worden dooreen hele nacht te zoeken ( ik zou dat persoonlijk doen ;3 )
Kijk: Bijvoorbeeld om de 15 minuten spawnt er een chest in de map. Als je vote dan krijg je een crate key. Als je een chest vind kan je hem openen met de key, en kan je daar loot uitkrijgen zoals een creeperegg om diamonds.ik begrijp het niet, de crates wel maar van dat droppen? en wanneer etc? kan iemand me ff toelichten :p