[creative] kasteel

• Topicstarter Deleted member 2824
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 2824

Guest
Ik ben bezig geweest met een kasteel
van 122x122 blokken
Ben pas net begonnen
11-4-2015 14:14
als je wilt komen kijk:
/warp kasteelparty
Ben niet de beste in bouwen
dus geef wat tips

screens:
1848-5b9b5bf39f5785557b62af4d897641d5.jpg

~Sebastiaan

Bijlagen

• 2015-04-11_17.12.48.png
    2015-04-11_17.12.48.png
    934 KB · Bekeken: 213
Last edited by a moderator:
C

Checkpointx

Guest
ik heb zelf al een paar grote kastelen gemaakt, belangrijk is dat je veel met details werkt (half slabs, (upside down) stairs), etc.. Probeer ook je stone met mossy en cracked stone af te wisselen, probeer dam vooral te denken van waar mos vandaan groeit enzo...

Als je wat inspiratie wil kun je het beste ook even op youtube naar wat videos van Kerelis zoeken, die gast maakt echt onwijs mooie dingen met veel details.

Hier heb je ook een video met (aan het einde) wat voorbeelden van een van mn kastelen...
View My Video

Last edited by a moderator:

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Heel veel succes, maar het plezier moet overheersen! ;)

D

Deleted member 2824

Guest
ik heb zelf al een paar grote kastelen gemaakt, belangrijk is dat je veel met details werkt (half slabs, (upside down) stairs), etc.. Probeer ook je stone met mossy en cracked stone af te wisselen, probeer dam vooral te denken van waar mos vandaan groeit enzo...

Als je wat inspiratie wil kun je het beste ook even op youtube naar wat videos van Kerelis zoeken, die gast maakt echt onwijs mooie dingen met veel details.

Hier heb je ook een video met (aan het einde) wat voorbeelden van een van mn kastelen...
View My Video
Ok heb besloten om cracked stone brick te gebruiken en wat kleine details

Status
Niet open voor verdere reacties.