Credits geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Hey,

Ik had een vraagje aan de staff ( @Datdus @remymine @RainbowTreat )

Kan er op Factions ook komen dat je credits kan senden? /credits send [Username] [Hoeveel]

Want dan heb je vrienden die het bijvoorbeeld nooit spelen (Factions dan) en die heeft 250 credits, maar ik vind het onzin dat je niet kan geven! Zou er
Misschien antwoord kunnen komen op deze vraag @Datdus @remymine @RainbowTreat (of kan het overlegt worden met staff?)

Mvg,
Cas

StripAxeBabe

Niet Verified
7 jun 2015
91
14
109
22
Dat is het een slecht idee. Dan word eZ op. Ik vind het al kt dat donateurs credits krijgen.

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Najah ik vind dat neit echt kunnen. Stel je hebt 10 vrienden die niet spelen en dat god zijn .. heb je 15000 credits, en dan heb je gewoon alle skills op 1000 at eig gwn niet fair is & unlegit. Ze hebben de votes niet voor niets veraderd naar 1 credit per vote.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Of ze doen gewoon per 1 vote krijg je 3 credits geen 1 dus 9 per dag :D beter

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Doe ff normaal, dat is 't domste dat ik hoorde. 9 credits per dag, 9 x 31 = 280 credits per maand. dat is al 1/4de van een skills tot 1000. Iedereen stemde 1 credit per 1 vote. En dat deed remy ook. 1 credit per vote vind ik al meer dan genoeg, als er een ' dom ' knopje was had je die al 10x gekregen vanmij :)

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ik vind dat McMMO prima is zo. Alleen de paar kleine dingetjes dat zijn uitgeschakelt mogen wel aangezet worden van mij, zoals de double drops bij sommige skills (zoals mining, special effect).

Enige dat erbij zou kunnen komen van mij is McMMO party, waar je met 4-5 man samen kan gaan trainen.

Credits senden zou stom zijn, want er zijn genoeg donateurs die niet factions spelen, dan zou de McMMO nog meer uit balans zijn.

HenryF

Niet Verified
30 apr 2015
107
5
84
25
Hey,

Ik had een vraagje aan de staff ( @Datdus @remymine @RainbowTreat )

Kan er op Factions ook komen dat je credits kan senden? /credits send [Username] [Hoeveel]

Want dan heb je vrienden die het bijvoorbeeld nooit spelen (Factions dan) en die heeft 250 credits, maar ik vind het onzin dat je niet kan geven! Zou er
Misschien antwoord kunnen komen op deze vraag @Datdus @remymine @RainbowTreat (of kan het overlegt worden met staff?)

Mvg,
Cas
Zo wordt je wel heel snel OP he

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Zo wordt je wel heel snel OP he
Je vraagt aan 2 gods om credits naar he te sturen, en je hebt al 3k axes, wat is de kans dat je dan nog verliest? XD

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Ik vind dat McMMO prima is zo. Alleen de paar kleine dingetjes dat zijn uitgeschakelt mogen wel aangezet worden van mij, zoals de double drops bij sommige skills (zoals mining, special effect).

Enige dat erbij zou kunnen komen van mij is McMMO party, waar je met 4-5 man samen kan gaan trainen.

Credits senden zou stom zijn, want er zijn genoeg donateurs die niet factions spelen, dan zou de McMMO nog meer uit balans zijn.
double drop staat uit omdat er fgts zijn die daar de dupe van misbruiken. :S

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
En als je zou kunnen senden krijg je weer van die gods die dit niet spelen, ik geef je 1k tokens dan geef jij mij 1500 credits etc. En dat is gewoon oneerlijk. En dan klopt de mctop ook weer niet want je weet niet wie het eerlijk verdient hebben en wie wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.