Even een kort topic,
Ik kom niet in de server word Haunted geDDosed (ofzo)
Dankjewel voor antwoord!
Mvg,
Cas
Ik kom niet in de server word Haunted geDDosed (ofzo)
Dankjewel voor antwoord!
Mvg,
Cas
jha idd, toen was ik er ook 5x uitgegooidsinds gister avond rond half 1 begon de server al flink te laggen en uit te vallen ik denk dat het toen begonnen is
Als die kerel wil weten wat echt hacken is (dus niet zomaar een beetje booten want iedereen kan een stresser kopen) kan ik hem wel live laten zien hoe zijn Twitter naar de knoppen gaat.
Ach waarom ook nietAls die kerel wil weten wat echt hacken is (dus niet zomaar een beetje booten want iedereen kan een stresser kopen) kan ik hem wel live laten zien hoe zijn Twitter naar de knoppen gaat.
Graag meningen of hier behoefte aan is.
You're a hacker :o no problem..Als die kerel wil weten wat echt hacken is (dus niet zomaar een beetje booten want iedereen kan een stresser kopen) kan ik hem wel live laten zien hoe zijn Twitter naar de knoppen gaat.
Graag meningen of hier behoefte aan is.
Jah die kerel kan het zelfs pittig goed :PYou're a hacker :eek: no problem..
Hoe weet jij dat? Is gij ooit gehackt door ons Levi?Jah die kerel kan het zelfs pittig goed :p
Nee maar daar staat hij bij ons op school bekend om, hij had een keer magister gehackt en toen deden de roosters het niemeer enzoHoe weet jij dat? Is gij ooit gehackt door ons Levi?
True :PNee maar daar staat hij bij ons op school bekend om, hij had een keer magister gehackt en toen deden de roosters het niemeer enzo
Bad boy @LeviboyNL ga eerst leren spellen voordat je gaat hacken ;) :pNee maar daar staat hij bij ons op school bekend om, hij had een keer magister gehackt en toen deden de roosters het niemeer enzo
Nee maar daar staat hij bij ons op school bekend om, hij had een keer magister gehackt en toen deden de roosters het niemeer enzo