Ddossen

Status
Niet open voor verdere reacties.

KoalaGames_YT

Niet Verified
22 jul 2015
3
0
15
Ibasyy heeft mij en een vriend van mij GamenmettomNL geddosst toen wij net toevallig in over de safzone waren waar Ibasyy was ging mijn skype en wifi eruit en werd gekilt door sbd_niels_boss (die met hem skypet)
Ik skypete met gamenmettomnl en met gh_x2pvp en gh_x2pvp was gister al geddost door Ibasyy maar elke keer als iemand van ons dus over de safezone gaat kilt die ibasy of sbd_niels_boss ons. En daardoor kunnen wij niet meer gwn leuk prison doen. Omdat we dan dus geddost worden onze wifi ligt er dan gwn 10-30 seconden uit

Laatste update:

KoalaGames_YT

Niet Verified
22 jul 2015
3
0
15
Ow ik hoor nu net dat ene inickyy ofzo en er ook mee heeft te maken met dat ddossen maar die is al gebant maar blijft ddossen zeggen ze. en irickyy hoort er ook bij maar die is niet gebant.

Laatste update:
C

Checkpointx

Guest
Ik vraag me af of je uberhaubt wel weet wat Distributed Denial Of Service is, maar goed dat terzijde.

Wat dit ook is, dit is lastig voor Haunted om iets tegen te beginnen. Het enige dat je kan doen (als dit echt een (d)dos aanval is, de logs in je eigen router thuis bekijken. Vervolgens via een van de vele diensten op internet achterhalen bij welke provider deze persoon zit en zijn internet provider aanschrijven met het ip adres, die zijn de enige die daar echt iets tegen kunnen doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.