Gesloten Ddossen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommietjuuhh - Tom

Niet Verified
21 jul 2015
3
0
15
25
Ik stond in prison over de PvP lijn en INickyy DDost me ik word uit de server gegooit en IBasyy killt me.
Alles kwijt en het gebeurt 2 keer: 21-7-2015 en 22-7-2015.
INickyy ddost en IBasyy en IRickyy killen mensen. maar INickyy DDost nog steeds mensen die IBasyy en IRickyy
niet mogen. Kortom: mensen worden geddost en gekillt en hun hebben alle spullen.
Ze hebben GamenMetTomNL 2x geddost gh_2xPvP meer dan 10x geddost en JimmieRajax 3x geddost en KoalaGames_YT 1x Geddost en we skypten en alles vloog eruit Minecraft, Internet, en WiFi en Skype lag er uit.
Doe er wat aan Pleasee...... het is super iritant!!

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Hebben we hier bewijs voor??!

C

Checkpointx

Guest
Wij kunnen sowieso weinig tegen een DDOS aanval doen omdat dit buiten haunted omgaat, hier wat info en dingen die je wel kan doen...

Soorten
Veel mensen roepen DDOS, maar dit is vrij onwaarschijnlijk, als het al zoiets is, dan eerder een DOS aanval. Maar aangezien veel van onze haunties op bar slechte pc's spelen zal het eerder een lokaal probleem zijn, niet iedere lag is een (d)dos aanval. Hier even de 2 smaakjes:
  • DOS - Denial of Service
    1 computer stuurt een hele serie pakketjes via internet naar een andere computer waardoor deze moeite krijgt om dit te verwerken.
  • DDOS - Distributed Denial of Service
    Zelfde als een DOS aanval, maar dan worden meerdere computers gebruikt, dit gaat vaak via botnets (nietsvermoedende geïnfecteerde computers)
Wat kun je ertegen doen?
Voor bedrijven zijn er allerlei (dure) oplossingen van firewalls tot filterdiensten. Voor consumenten kun je eigenlijk maar weinig doen, ook omdat consumenten haast niet het doelwit zijn van dit soort dingen. In de meeste routers kun je wel zien welke servers verbinding proberen te maken, dan kun je zien vanaf welk IP adres de pakketjes komen.

Zodra je het IP adres weet, kun je het hier invullen: http://whatismyipaddress.com/ip-lookup, dan zie je de internetprovider en kun je daar een mailtje naar sturen met een klacht over een (D)Dos aanval, zij pakken dit meestal wel snel op.

Strafbaar?
Een (D)DOS aanval is strafbaar, de mate hangt af in hoeverre internet verkeer ontregeld wordt.
http://www.wisemen.nl/weblog/weblogs/de-strafbaarheid-van-ddos-aanvallen/

C

Checkpointx

Guest
iNicky heeft via andere reports met meer bewijs al een perm ban gekregen, ik gooi hier een slotje op

Status
Niet open voor verdere reacties.