De geschiedenis van thehauntednetwork

Status
Niet open voor verdere reacties.

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
26
De geschiedenis van The Haunted Network wou ik jullie graag vertellen :)

Het begon zo:
Remy had een server aangemaakt en meteen maakte hij een account op minecraftserverlijst de server heette toen nog fokcraft, ik was dacht ik een van de eerste ik weet ook nog dat whitch leanaci dimdamian en Datdus de Mods waren toen werd dimdamian Admin toen kwam mcnl die werd ook mod en er was een warp met shop daar kon je cobble verkopen voor weinig tokens 100 tokens waren weinig op de server, ik begon met samen met KoningPete me vriend een huis te bouwen en aan de overkant stond donkykongs's hoofd van Ferrypanda ofzo :p. Toen begon remy aan SkyCity waar @Leanaci een reuze reuze reuze boom had gemaakt dus ik kwam een keer kijken :D @whitch huis ken ik ook nog als je /warp oudespawn doet in survival dan loop je de spawn uit rechtdoor en dan links met die Pumpinks haha :p WHITCH (Heks) er stonden ketels :eek:. Ik dacht even dat ik vers werd gekookt maar dat was niet zo :p. In SkyCity tpade ik naar remy remy accepten ik had linkermuisknop ingedrukt en dat was niet geclaimd remy plaatste vines dus ik werd geband van survival :p. Later na een maand zag ik remy in de lobby ik vragen voor Unban en voor m'n vriend KoningPete unmute die was gemute wegens.. Weet ik veel :p. Toen op een dag dimdamian had een trap met withers erin gemaakt ik werd er ingeslurd en was steeds dead..

Ik schrok me ook helemaal kapot in SkyCity ik was full Diamond koste 400 tokens Hus662 was aardig voor me en betaalde het ik viel dood ik steeds kijken waar is m'n stuff nergens te vinden toen kwam ClearLagg.. En toen begon Dauwdruppel, factions was toen zo saai alleen een kleine koepel als spawn. Ook herinner ik me nog in survival van @Leanaci die pretpark en dat hele strand met die bar daar kon je heel erg griefen. Op naar creative ik, De spawn was groot van 4 plots echt Amazing. Daar had ik @proost_craft ontmoet naast mijn plot toen gingen we cops and robbers spelen op zijn plot op mijn plot stond een modern house. Toen speelde ik lang niet meer minecraft kwam voor de laaste dag op FokCraft oh ja! Het fokforum is er nog steeds! Dit is een oude http://minecraftforum.nl/index.php?topic=26501.0 en het fokforum is helaas verwijderd.

Toen kwam fokcraft 2.0 :p TheHauntedNetwork ik speelde er was toen nog survival creative factions en hungergames, herwerkd uitgebreider toen kwam ik op factions en doneerde de god rank, ik reporten heel veel mensen toen kwam remy online en zei via msg als we eventueel een helper nodig hebben mag jij dat met Bogucraft, toen zei ik weer in de chat Taal! Toen msgde remy naar me weetje wat je mag nu wel Helper, ik viel dood op spawn geërfde niet terug en bande hem, mijn fout helaas, pech. Goed dat was jammer, tja, blijkbaar deed ik het niet goed, pech voor mij. Toen was er een nieuwe lobby en kwam @raff666
En bouwde Amazing mcnl streamde elke dag soms deed ik mee :p Hij had een mooi kasteel maar helaas hij was te druk stopte met minecraft en wou geen mod meer. Toen werd het overgeclaimed toen kwamen 3 nieuwe helpers @reeuwijk @biba30 @mainth nu zijn ze allemaal al mod. Eerst helper, toen begonnen ik en me vriend KoningPete met ons huis, nu heb ik een stad in creative. Deze warp heb ik niet gezet... > /warp ToniTown < neem graag een kijkje :), Binnekort in 8 Juli op mijn verjaardag ga ik verder met dit. Moet ff nadenken :p

Binnenkort meer! 8/7/2015

Laatste update:
  • Like
Reactions: conceptswe

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Skycity is eigenlijk ontworpen door proost ik voegde mij daar ook bij . En die grote boom waar je het over hebt die had leanaci gemaakt niet ik.
Op skycity kwamen steeds meer mensen bij op het laatst iets van 15 man daar dat was toen op een oude map. Het heksenhuis bij het oude spawn is van deze wereld. die ik nog steeds heb, kan erop een of ander manier er nog geen afstand van doen, het oude spawn vind ik nog steeds mooi zouden eigenlijk mensen moeten gaan wonen.

• Like
Reactions: LittleToNi10

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
oké heel leuk om te lezen eigenlijk :p ik speel al een jaartje op Haunted en een klein half jaartje op de forum.
ik blijf deze topic volgen het is interessant! ;)

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen

Het begon zo:
Remy had een server aangemaakt en meteen maakte hij een account op minecraftserverlijst de server heette toen nog fokcraft, ik was dacht ik een van de eerste ik weet ook nog dat whitch leanaci dimdamian en Datdus de Mods waren toen werd dimdamian Admin toen kwam mcnl die werd ook mod en er was een warp met shop daar kon je cobble verkopen voor weinig tokens 100 tokens waren weinig op de server, ik begon met samen met KoningPete me vriend een huis te bouwen en aan de overkant stond donkykongs's hoofd van Ferrypanda ofzo :p. Toen begon remy aan SkyCity waar @Leanaci een reuze reuze reuze boom had gemaakt dus ik kwam een keer kijken :D @whitch huis ken ik ook nog als je /warp oudespawn doet in survival dan loop je de spawn uit rechtdoor en dan links met die Pumpinks haha :p WHITCH (Heks) er stonden ketels :eek:. Ik dacht even dat ik vers werd gekookt maar dat was niet zo :p. In SkyCity tpade ik naar remy remy accepten ik had linkermuisknop ingedrukt en dat was niet geclaimd remy plaatste vines dus ik werd geband van survival :p. Later na een maand zag ik remy in de lobby ik vragen voor Unban en voor m'n vriend KoningPete unmute die was gemute wegens.. Weet ik veel :p. Toen op een dag dimdamian had een trap met withers erin gemaakt ik werd er ingeslurd en was steeds dead.. Ik schrok me ook helemaal kapot in SkyCity ik was full Diamond koste 400 tokens Hus662 was aardig voor me en betaalde het ik viel dood ik steeds kijken waar is m'n stuff nergens te vinden toen kwam ClearLagg.. En toen begon Dauwdruppel, factions was toen zo saai alleen een kleine koepel als spawn. Ook herinner ik me nog in survival van @Leanaci die pretpark en dat hele strand met die bar daar kon je heel erg griefen. Op naar creative ik, De spawn was groot van 4 plots echt Amazing. Daar had ik @proost_craft ontmoet naast mijn plot toen gingen we cops and robbers spelen op zijn plot op mijn plot stond een modern house. Toen speelde ik lang niet meer minecraft kwam voor de laaste dag op FokCraft oh ja! Het fokforum is er nog steeds! Dit is een oude http://minecraftforum.nl/index.php?topic=26501.0 en het fokforum is net verwijderd helaas. Toen kwam fokcraft 2.0 :p TheHauntedNetwork ik speelde er was toen nog survival creative factions en hungergames, herwerkd uitgebreider toen kwam ik op factions en doneerde de god rank, ik reporten heel veel mensen toen kwam remy online en zei via msg als we eventueel een helper nodig hebben mag jij dat met Bogucraft, toen zei ik weer in de chat Taal! Toen msgde remy naar me weetje wat je mag nu wel Helper, mensen waren aan het traden op de spawn toen mocht oplichten nog niet dus ik bande hem en werd weer god. Goed dat was jammer, tja, blijkbaar deed ik het niet goed, pech voor mij. Toen was er een nieuwe lobby en kwam @raff666
En bouwde Amazing mcnl streamde elke dag soms deed ik mee :p

Binnenkort meer!
veel smilies :p

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Geweldig skat, je verdient het! ;)

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Volgens mij is dit niet helemaal waar? Remy heeft zelf mij en een paar andere een keer zelf het verhaal verteld.

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
die boom was van iemand anders die er niet meer speelde, ik had het alleen geclaimd omdat ik die mooi vond.

leuk verhaal maar:
alinea's , want dit is amper te lezen.... lol
en niet alles klopt erin

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Volgens mij is dit niet helemaal waar? Remy heeft zelf mij en een paar andere een keer zelf het verhaal verteld.
Er zullen vast wel wat dingen anders zijn ja, maar ik vind het al leuk dat hij dit zomaar doet! :)

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
26
Er zullen vast wel wat dingen anders zijn ja, maar ik vind het al leuk dat hij dit zomaar doet! :)
Ah veel te vertellen sinds ik bijna de eerste van Fokcraft was --> HauntedNetwork

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Lawl, lees ik het nou goed een toen je Helper kreeg bande je Remy?

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Verander het please een beetje, met Punten, komma's, en Hoofdletters? Ik kan het amper lezen... :(

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
26
Verander het please een beetje, met Punten, komma's, en Hoofdletters? Ik kan het amper lezen... :(
Al gedaan
Lawl, lees ik het nou goed een toen je Helper kreeg bande je Remy?
Nee ik bande niet remy degene die me stuff pakde, Dat is pech helper weg D;

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
26

Het begon zo:
Remy had een server aangemaakt en meteen maakte hij een account op minecraftserverlijst de server heette toen nog fokcraft, ik was dacht ik een van de eerste ik weet ook nog dat whitch leanaci dimdamian en Datdus de Mods waren toen werd dimdamian Admin toen kwam mcnl die werd ook mod en er was een warp met shop daar kon je cobble verkopen voor weinig tokens 100 tokens waren weinig op de server, ik begon met samen met KoningPete me vriend een huis te bouwen en aan de overkant stond donkykongs's hoofd van Ferrypanda ofzo :p. Toen begon remy aan SkyCity waar @Leanaci een reuze reuze reuze boom had gemaakt dus ik kwam een keer kijken :D @whitch huis ken ik ook nog als je /warp oudespawn doet in survival dan loop je de spawn uit rechtdoor en dan links met die Pumpinks haha :p WHITCH (Heks) er stonden ketels :eek:. Ik dacht even dat ik vers werd gekookt maar dat was niet zo :p. In SkyCity tpade ik naar remy remy accepten ik had linkermuisknop ingedrukt en dat was niet geclaimd remy plaatste vines dus ik werd geband van survival :p. Later na een maand zag ik remy in de lobby ik vragen voor Unban en voor m'n vriend KoningPete unmute die was gemute wegens.. Weet ik veel :p. Toen op een dag dimdamian had een trap met withers erin gemaakt ik werd er ingeslurd en was steeds dead..

Ik schrok me ook helemaal kapot in SkyCity ik was full Diamond koste 400 tokens Hus662 was aardig voor me en betaalde het ik viel dood ik steeds kijken waar is m'n stuff nergens te vinden toen kwam ClearLagg.. En toen begon Dauwdruppel, factions was toen zo saai alleen een kleine koepel als spawn. Ook herinner ik me nog in survival van @Leanaci die pretpark en dat hele strand met die bar daar kon je heel erg griefen. Op naar creative ik, De spawn was groot van 4 plots echt Amazing. Daar had ik @proost_craft ontmoet naast mijn plot toen gingen we cops and robbers spelen op zijn plot op mijn plot stond een modern house. Toen speelde ik lang niet meer minecraft kwam voor de laaste dag op FokCraft oh ja! Het fokforum is er nog steeds! Dit is een oude http://minecraftforum.nl/index.php?topic=26501.0 en het fokforum is helaas verwijderd.

Toen kwam fokcraft 2.0 :p TheHauntedNetwork ik speelde er was toen nog survival creative factions en hungergames, herwerkd uitgebreider toen kwam ik op factions en doneerde de god rank, ik reporten heel veel mensen toen kwam remy online en zei via msg als we eventueel een helper nodig hebben mag jij dat met Bogucraft, toen zei ik weer in de chat Taal! Toen msgde remy naar me weetje wat je mag nu wel Helper, ik viel dood op spawn geërfde niet terug en bande hem, mijn fout helaas, pech. Goed dat was jammer, tja, blijkbaar deed ik het niet goed, pech voor mij. Toen was er een nieuwe lobby en kwam @raff666
En bouwde Amazing mcnl streamde elke dag soms deed ik mee :p Hij had een mooi kasteel maar helaas hij was te druk stopte met minecraft en wou geen mod meer. Toen werd het overgeclaimed toen kwamen 3 nieuwe helpers @reeuwijk @biba30 @mainth nu zijn ze allemaal al mod. Eerst helper, toen begonnen ik en me vriend KoningPete met ons huis, nu heb ik een stad in creative. Deze warp heb ik niet gezet... > /warp ToniTown < neem graag een kijkje :), Binnekort in 8 Juli op mijn verjaardag ga ik verder met dit. Moet ff nadenken :p

Binnenkort meer! 8/7/2015
Nog vergeten ik deed eerst Premium toen Legend toen god maakt niet veel uit maarja

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
26
Skycity is eigenlijk ontworpen door proost ik voegde mij daar ook bij . En die grote boom waar je het over hebt die had leanaci gemaakt niet ik.
Op skycity kwamen steeds meer mensen bij op het laatst iets van 15 man daar dat was toen op een oude map. Het heksenhuis bij het oude spawn is van deze wereld. die ik nog steeds heb, kan erop een of ander manier er nog geen afstand van doen, het oude spawn vind ik nog steeds mooi zouden eigenlijk mensen moeten gaan wonen.
Ken je me huis nog steeds?

Status
Niet open voor verdere reacties.