De nieuwe mods

• Topicstarter Deleted member 8937
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 8937

Guest
Er zijn net een paar nieuwe MODS bijgekomen alleen sommige snappen misschien de regels nog niet helemaal. Er was een MOD die gewoon iemand liet hacken omdat het zijn vriend was, Daardoor heeft iemand anders een mute gekregen. Misschien kunnen jullie julllie mods nog even duidelijk zeggen dat ze ook vrienden moeten bannen/muten! Andere gaan hier boos op reageren en krijgen een in mijn mening een onterechte mute....Dit is geen vraag maar meer een opmerking van wat ik niet vind kunnen. Als ik meer informatie moet vertellen over wie het precies is, hoor ik het wel! Waar moet ik dit soort berichten eigenlijk achterlaten?;)

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Hallo

Ik snap zeker wat je bedoeld, maar de nieuwe moderators moeten nog ff inkomen!!
Maat over die "vrienden" is zeker waar, vrienden moet je gewoon muten als ze niet normaal overkomen met de taal! Maar laat je vrienden hacken, zou wel een slechte reputatie zijn voor Haunted, daarom zou ik zeker (als je ziet dat het gebeurt) een video maken of roep Remy of een admin erbij!

Dit vond ik een mooie topic van je!!

-Dimitri

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Yep. Als moderator hoor je niemand te vooroordelen, daarom hebben de "nieuwe mods" ook een proefperiode. Wij houden ze in de gaten ;) Er is inderdaad al een proefmoderator ontslagen wegens deze reden.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
Yep. Als moderator hoor je niemand te vooroordelen, daarom hebben de "nieuwe mods" ook een proefperiode. Wij houden ze in de gaten ;) Er is inderdaad al een proefmoderator ontslagen wegens deze reden.
Wie, als ik mag weten :)?

D

Deleted member 8937

Guest
Ik heb het niet zelf gezien, wel gehoord van een vriend van mij die nu dus mute heeft omdat hij schold tegen moderators...Dit deed hij natuurlijk niet express maar omdat die moderator gewoon zijn vriend liet hacken. Het moet duidelijk zijn dat ELKE mod ookal is het je vriend gewoon diegene moet bannen/ mute geven als hij/zij iets strafbaars doet!!! Dat de nieuwe mods nog moeten inkomen oke, Maar come on, je snapt toch wel dat als iemand hackt je hem moet bannen. Ik vind dat diegene geen mute had moeten krijgen, Die mod hield zich niet aan de afspraak, als hij wel gwn zijn vriend had gebanned dan was er niks aan de hand geweest.
@remymine of @dauwdruppel, Misschien ff dit topic koekeloeren?

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
Helemaal gelijk :)

Maar je vriend moest dan niet schelden...!! Dat is ook niet echt netjes en dan is het wel terecht dat hij een Mute krijgt. Ook had hij misschien een video kunnen maken? Dan heeft Remy bewijs, en kan hem dan ontslaan! En ik weet niet over welk moderator het gaat, misschien kan je dat even vertellen dan weet ik er ook al meer over!

Je zag net al ook wat Mara zij, ze houden de proefmoderators in de gaten, wat ze vooral fout doen en goed doen! Hebben ze niks door zou ik nog altijd ff Remy op te hoogte houden.

-Dimitri

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Waar ik blij mee ben is dat er eindelijk wat mee werd gedaan met die proef moderator die nu geen moderator meer is. Dan heb je ook n gevoel dat dit serieus genomen word. Heel erg bedankt hier voor.

En zoals er al word gezegd, al zie je dit nog een keer gelijk reporten of naar Remy of Kogetsoo gaan en die regelen het wel kom wel altijd met bewijs.

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik zag dat T3xxBullet geen mod meer was. Hebben we het over hem?

D

Deleted member 8937

Guest
Nu ik een bevesteging heb dat hij dus geen moderator meer is, is het hele probleem opgelost. Over de andere moderators heb ik tenminste geen klachten. Ik vind het goed om te zien dat Haunted hier aandacht aan besteed, Toppie;)

Status
Niet open voor verdere reacties.