De nieuwe update

Status
Niet open voor verdere reacties.

bkschsch

Niet Verified
17 apr 2014
4
0
42
De update van kitpvp met het terug halen van killstreaks in chat en en levels is een geweldige update, velen wilden dit heel graag.
Helaas heb ik gemerkt dat er met de update ook weer veel hackers zijn bij gekomen en dan heb ik niet niet over de paar hackers die er hier en daar wel is zijn, maar dat er gewoon bijna 10 hackers online zijn op hetzelfde moment. Ik probeer ze altijd te vermijden, maar na dat deze hackers mijn killstreak van 75 hebben verpest werd het me wel teveel. want om ze allemaal op te nemen is wel erg veel werk.
Ik hoop dat de staff dit goed aanpakt door tijdelijk wat meer mods online te hebben totdat het niet meer zo'n probleem is, maar deze avond was het gewoon niet meer leuk.

~Eend

R

Rutgertjuh

Guest
Hackers zijn net een virus: je kan ze nooit helemaal verwijderen, verminderen kan daarintegen wel, door bijvoorbeeld, zoals je al zegt, extra mods in te schakelen.

De hoeveelheid hackers is toegenomen doordat kitpvp sinds de update ook weer op 1.7 te spelen is. Het is daarom of kitpvp 1.7 met wat meer hacers, of kitpvp 1.8 met wat minder hackers. Ik zelf kies voor 1.7 met wat meer hackers, want over een paar maandjes zijn er vast wel weer heel wat hack clients voor 1.8 en zit je met net zoveel hackers.

Mvg,
Rutger

Status
Niet open voor verdere reacties.