De redding van prison?

Valt prison Überhaupt nog te redden?

• Ja

Votes: 4 28,6%
  • Nee

Votes: 5 35,7%
  • Ja maar dan moet er wel wat veranderen

Votes: 5 35,7%

• Total voters
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Hallo allemaal, ik ben het weer...de prison verslaafde.... En als prison verslaafde weet ik maar al te goed hoe het er aan toe gaat, en daarom ben ik hier ook. Er is namelijk iets aan het gebeuren nu...aangezien prison al best lang bestaat en iedereen dus lang speelt worden meer mensen Y en later uiteraard Z. En dan? We hadden eerst Free maar ja...daar had je vrij weinig aan, het zelfde ook met prestige nu: Niemand wilt prestige. De economie is onderhand al aardig stuk aan het gaan door alle YZ mensen die zich niet aan prijzen willen houden die door de eerdere YZ mensen zijn afgesproken. Wat nu? Mijn idee was om nieuwe ranks in te voeren zoals A1 of B1 en dan verder tot Z1 dat in iedergeval prison nog lang zal blijven. Mijn voorstel is om de prijzen gewoon het zelfde te houden in die hogere mines maar om er meer in te doen.

Hierbij vraag ik ook nog naar jullie ideeen.
Zet die maar in de reacties.

Mvg,
EvilPvP

• Like
Reactions: Rutgertjuh

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
De meerkeuze vraag klopt niet echt :3 1 en 3 zijn beetje dubbel op excuses :P

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Als je A1 enz doet, wordt het heel rommelig denk ik, want dan zou je wss nieuwe prisons moeten maken. Het zou beter zijn als iedere YZ zich gewoon aan de prijzen houd, en anders een waarschuwing van de staff krijgt.

Walk3n_fridge heeft er veel aan gedaan om de prijzen weer op orde te hebben, maar als iedereen zich aan die prijzen houd, is het toch ook prima.

Gr
Thijs

• Like
Reactions: walk3n_fridge

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Als je A1 enz doet, wordt het heel rommelig denk ik, want dan zou je wss nieuwe prisons moeten maken. Het zou beter zijn als iedere YZ zich gewoon aan de prijzen houd, en anders een waarschuwing van de staff krijgt.

Walk3n_fridge heeft er veel aan gedaan om de prijzen weer op orde te hebben, maar als iedereen zich aan die prijzen houd, is het toch ook prima.

Gr
Thijs
Ja klopt maar wat het ook is is dat prison nu eigenlijk een beetje op raakt...als je eenmaal Z lijkt het me op een moment behoorlijk saai.

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
ik heb ook eens aantal suggesties gedaan zodat er een meerwaarde voor free of prestige zou komen echter helaas is de staff te druk vermoedt ik met updates en bugs te fixe ken hun lijstje ofc ook niet.

maar 1 van me suggesties was een extra mine per prestige.
want er zijn nog genoeg blokken die ik wel zou willen hebben om mee te kunnen bouwen denk bijvoorbeeld aan ice, packed ice en netherbrick.

je kan ook een extra kracht geven bijvoorbeeld fly in plot werelden bij een prestige.

dit zijn enkele dingen die ik bedacht had zo hou je het plezier toch echt in prison en motiveer je spelers om stuk sneller prestige te gaan dan nu.
momenteel gaan spelers niet prestige omdat er niks te behalen valt ermee.
of ze wachten met prestige totdat ze in 1x door kunnen stomen naar Y/Z.

persoonlijk vindt ik het erg jammer dat prison zo gaat als het nu gaat.
kan nog veel leuks mee gedaan worden :|

Mvg,
Gwen (walk3n_Fridge)

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Nadat je rank Z hebt bereikt op Prison, is de motivatie er al vanaf om nog voor de prestiges te gaan.. Het is inprencipe gewoon hetzelfde opnieuw... Vind het ook een minder geslaagde update... Maar daar hebben we geen invloed op. Jammer genoeg...

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
De motivatie is er af omdat je niks kan bereiken met prestige maar als je daar nou nieuwe dingen aan toevoegd dan misschien wel.

R

Rutgertjuh

Guest
Niemand wilt prestigen, omdat je de top hebt behaald! Als je ergens mee klaar bent wil je niet weer van voor af aan beginnen en zeker niet als je niks extra's krijgt.

Mvg,
Rutger

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Niemand wilt prestigen, omdat je de top hebt behaald! Als je ergens mee klaar bent wil je niet weer van voor af aan beginnen en zeker niet als je niks extra's krijgt.

Mvg,
Rutger
Dat is dus precies wat ik bedoel :D

R

Rutgertjuh

Guest
Dat is dus precies wat ik bedoel :D

De staff heeft het helaas al te druk en dan zal dit voorlopig helaas nog niet gebeuren :(, maar waar ze dan wel tijd voor hebben is om het ziek vervelend te maken om prisons in en uit te komen door een cooldown die niemand chill vindt. Hier hebben wij helaas niks over te zeggen. Uiteraard doet de staff enorm z'n best de server zo leuk mogelijk te maken.

Mvg,
Rutger

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Dat komt omdat je vanaf nu overal in de wereld /spawn kan doen....anders als je vlucht en je bent out of combat meteen /spawn

R

Rutgertjuh

Guest
Dat komt omdat je vanaf nu overal in de wereld /spawn kan doen....anders als je vlucht en je bent out of combat meteen /spawn

Ik ken t hele verhaal erachter, maar toch is t naar mijn mening onnodig, aangezien meer mensen last hebben van die cooldown, dan dat er mensen voordeel mee hebben door /spawn te kunnen doen.

Mvg,
Rutger

Status
Niet open voor verdere reacties.