De sky tower - [project]

Status
Niet open voor verdere reacties.

sRievers

Niet Verified
27 dec 2015
5
6
54
Welkom bij mijn topic!
In dit topic ga ik mijn progress bij houden met betrekking tot "De Sky Tower".
Je zou het kunnen zien als een soort Blog.

Wat is de Sky Tower?
Dit is een ellendig grote toren die ik momenteel aan het bouwen ben. Het "Design" zoals je het zou kunnen noemen heb ik uit de Anime 'One man punch' gehaald. Natuurlijk ziet het er bij lange na niet uit zoals het er in de Anime uit ziet. Maar om een grote toren te maken waar je van de buitenkant niks kan zien vond ik toch wel interessant. En zo heb ik dit bedacht.
XuExvdG.png

Wat kun je doen in de Sky Tower?
Ik ben op het idee gekomen doordat ik eens ben wezen brainstormen, nadat ik het design had wat ik voor ogen had ben ik gaan denken waar kan het allemaal voor dienen. Wat zou nou het mooiste zijn om er nooit uit te hoeven? Geen gevaar, je bent veilig en je hoeft nooit meer de donkere bossen in of caves. Je hebt zo alles in één base!

Hoe ziet het er momenteel uit?
Momenteel ben ik bezig met de buitenkant. Hij moet natuurlijk zo hoog mogelijk!
Hoe het er van binnen uit ziet hou ik nog even geheim.
tXRr9mj.png

YbI9Aox.png

aBwUY6h.png

lvzJPtZ.png

IFowYZf.png

nhGrVV0.png

- * Checklist * -

Mocht je leuke ideetjes hebben? Suggesties zijn altijd welkom! (En ik hou ook wel van een uitdaging)

- Cactus Farm
-Wheat/Potato/Carrot Farm
-Armory
-Forge
-Storage
-Slaap ruimte/woonkamer

Natuurlijk is iedereen welkom om een kijkje te komen nemen, hou er wel rekening mee dat ik niet altijd bereid ben mensen te komen laten kijken omdat het natuurlijk leuker is om alles te laten zien wanneer het af is! Dus het kan zijn dat ik soms niemand laat komen.

Deze post is natuurlijk nog niet af, kom dus snel terug of volg deze post om op de hoogte te blijven van updates!

Laatste update:
  • Like
Reactions: ~2001 and Rik 2004

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
heel tof

sRievers

Niet Verified
27 dec 2015
5
6
54
Heb de post even bijgewerkt, ik zal vanavond wat plaatjes posten zodat er wat meer beeld is bij het idee! :)

Update! - Eerste screenshot toegevoegd.

Laatste update:

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
wel niet vergeten dat als je alles op dezelfde chunk bouwd alles ook minder effecient is of zelfs hellemaal niet werkt

wel een leuk idee en ik ben benieuwt naar meer foto's

Jorg704

God
Jorg704
Jorg704 ✔
God
12 jan 2015
14
0
120
22
Eersel
www.youtube.com
Hey, als je nog geen cactusfarm hebt en je hebt ideeën nodig of wil weten hoe hij automatisch moet? Kom maar eens bij mij kijken (Wel op survival, was voor mij niet duidelijk of dit op vanilla of survival was). Maar een kijkje is altijd welkom!!
Gr. Jorg704 (BearGrylls op survival :) )

sRievers

Niet Verified
27 dec 2015
5
6
54
wel niet vergeten dat als je alles op dezelfde chunk bouwd alles ook minder effecient is of zelfs hellemaal niet werkt

wel een leuk idee en ik ben benieuwt naar meer foto's

Bedankt voor de aanvulling! Ik ga wellicht de ruimte iets verbreden. Natuurlijk blijft de toren als middelpunt maar ga ik nog dingetjes eromheen bouwen. Nog niet zeker, ben nog altijd aan het kijken hoe en wat.

Wél kan ik inmiddels dat het (Bovenste) geraamte af is! De muren staan stevig, de fundering is gebouwd en nu is het tijd om ook omlaag te gaan.
De toren is 220 blokjes hoog en de muren alleen al zijn in totaal 9.432 Stone bricks!
Misschien wacht je ook nog wel een verassing boven op de toren wie weet!
De interesse die wordt getoond vind ik super tof! Bedankt daarvoor! Ideetjes zijn altijd welkom :)
xsANyuk.png

Nog een kleine update!
Ik had verwacht dat het iets langer duurde, maar natuurlijk is een kelder ook handig! Dus dacht ik laat ik er eentje maken. (Helemaal tot layer 11.. oeps) - Bedankt GekkeHurrem voor een extra handje!
wN5GsGY.jpg

Laatste update:

sRievers

Niet Verified
27 dec 2015
5
6
54
Grote Update!
Vandaag is het eens tijd om een goed kiekje vanuit de binnenkant te geven. Langzaam maar zeker begint het al vorm te krijgen en dit wil ik natuurlijk graag met jullie delen!

aBwUY6h.png

YF8Ir77.png

lvzJPtZ.png

IFowYZf.png

nhGrVV0.png

• Like
Reactions: Jorg704 and jan28

Jorg704

God
Jorg704
Jorg704 ✔
God
12 jan 2015
14
0
120
22
Eersel
www.youtube.com
Grote Update!
Vandaag is het eens tijd om een goed kiekje vanuit de binnenkant te geven. Langzaam maar zeker begint het al vorm te krijgen en dit wil ik natuurlijk graag met jullie delen!

aBwUY6h.png

YF8Ir77.png

lvzJPtZ.png

IFowYZf.png

nhGrVV0.png
Even een vraagje..... Op wat voor een server doe je dit? Survival? Vanilla? En als je nog een cactus farm en/of cocoa farm nodig hebt wil ik je daar graag bij helpen hoor!

sRievers

Niet Verified
27 dec 2015
5
6
54
Even een vraagje..... Op wat voor een server doe je dit? Survival? Vanilla? En als je nog een cactus farm en/of cocoa farm nodig hebt wil ik je daar graag bij helpen hoor!

Ik zit zelf op Survival1. Hulp heb ik niet echt nodig, ik ben wel bekend met hoe beide farms werken.
Momenteel toch besloten om ook buiten de toren wat werk te gaan doen. Merk aan mijn laptop dat hij het niet fijn vindt als ik alles zo op elkaar stapel :( Ook eventjes kleine farms gemaakt voor de resources. Een aantal farms wil ik wel nog verplaatsen in de toren. Maar voor nu heb ik het even zo neergezet.

8MyWufy.jpg
http://i.imgur.com/8MyWufy.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.