De update?

moet kit god veranderen?

• ja

Votes: 2 22,2%
  • nee

Votes: 7 77,8%

• Total voters
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.

gameingwout

Niet Verified
13 feb 2015
69
0
107
Ik wil graag weten:
1. Gaan alle f verwijderd worden tijdens de update?
2. Hoe lang duurd de update?
3. Gaat de kit god veranderen want ik wil niet omdat ik waar voor men geld wil hebben!

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Bij de update worden zeker alle factions verwijderd dat noem je een reset en dat gebeurt op 5 April, de update gaat niet lang duren aangezien de owner en admins en mods er al bezig mee zijn maar je moet nog steeds wachten tot 5 April. Of de '/kit god' gaat veranderen dat weet alleen de owner en dat is een verassing dat zie je wel allemaal wanneer Haunted 2.0 open gaat.

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Bij de update worden zeker alle factions verwijderd dat noem je een reset en dat gebeurt op 5 April, de update gaat niet lang duren aangezien de owner en admins en mods er al bezig mee zijn maar je moet nog steeds wachten tot 5 April. Of de '/kit god' gaat veranderen dat weet alleen de owner en dat is een verassing dat zie je wel allemaal wanneer Haunted 2.0 open gaat.
mooi gezegd

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
+1

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Hoeft van mij niet persee..? Er komt al een nieuwe rank... Lijkt me overbodig ;)

xHealinq_

Niet Verified
3 nov 2015
34
5
82
23
Er staat duidelijk bij je aankoop bij kit god, Dat ze alle rechten hebben om te veranderen, Je kan er niks tegen doen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.