De veiligheid van je stuff

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dendé

Niet Verified
11 nov 2015
0
0
30
20
er zijn dieven gespot door mij. ze zijn actief en liegen dat ze het mogen doen of dat ze teamen. dit is niet veilig voor spelers. ze kunnen je wapens en armor stelen en dan je woonplaats slopen. je kan worden vermoord door de monsters en dan kunnen spelers de server verlaten voor een tijdje of zelfs voor altijd. :eek: de veiligheid moet worden opgevoerd want anders zou dit kunnen uitlopen tot een ramp.:confused: ik heb screenshots gemaakt van één van de dieven.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
sorry voor de screenshot. hij werkt niet :(
Je moet wel een screenshot/video hebben voor de staff anders weet de staff niet of het echt is of niet.
Maar de staff kan je het natuurlijk beter uitleggen ik dacht even, ik zeg mijn woord wel.

Mvg,
Cas

L

LeviboyNL

Guest
wat zijn de ign's en op welke server zijn ze actief ?

Mika

Niet Verified
17 mrt 2015
70
7
114
Jongens, Meisjes en de Staff,
Ik, Noort wil zeggen dat Dendé ongelijk heeft en hij niet met mijn zaken moet bemoeien.
Hij zag dat LynnVC_02 mijn kisten kon openen op Sur1, ja dus ik kan haar toch hebben getrust zoals ik heb gedaan,
Daar moet jij je zeker niet mee bemoeien en al helemaal niet gelijk naar het Forum gaan, Je had ten eerste naar mij kunnen komen en als ze echt aan het griefen was had ik dat wel afgehandeld op het forum, dat zijn helemaal niet jou zaken en ik wil niet dat je nog zo iets doet want ik ken LynnVC_02 heel goed en dat zou zij zeker niet doen.
Ik zou gewoon willen zeggen dat mensen niet gelijk naar het forum gaan maar dat dan maar eerst met mij moeten bespreken en dan kijk ik wel verder.
Met vriendelijke groet,
Mika Huisson
Mcnaam: Noort
Post afgerond op 6-1-2016 om 22:50

L

LeviboyNL

Guest
Jongens, Meisjes en de Staff,
Ik, Noort wil zeggen dat Dendé ongelijk heeft en hij niet met mijn zaken moet bemoeien.
Hij zag dat LynnVC_02 mijn kisten kon openen op Sur1, ja dus ik kan haar toch hebben getrust zoals ik heb gedaan,
Daar moet jij je zeker niet mee bemoeien en al helemaal niet gelijk naar het Forum gaan, Je had ten eerste naar mij kunnen komen en als ze echt aan het griefen was had ik dat wel afgehandeld op het forum, dat zijn helemaal niet jou zaken en ik wil niet dat je nog zo iets doet want ik ken LynnVC_02 heel goed en dat zou zij zeker niet doen.
Ik zou gewoon willen zeggen dat mensen niet gelijk naar het forum gaan maar dat dan maar eerst met mij moeten bespreken en dan kijk ik wel verder.
Met vriendelijke groet,
Mika Huisson
Mcnaam: Noort
Post afgerond op 6-1-2016 om 22:50
Lol, naar aanleiding van Facebook?

Status
Niet open voor verdere reacties.