Deel van mijn claim is door een ander gepikt

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorhom

Supreme
motorhom
motorhom ✔
Supreme
6 jan 2014
67
38
144
70
Zwolle NL
Op mijn grote claim is een deel, het deel met het grote kasteel met alle voorraden, door C621 geclaimd. hoe kan dat?
Ik ben op de nieuwe medieval aan het werk om daarna alles over te kunnen brengen, maar kan nu nergens meer bij.
mijn claim is op -108, 766 en alles er omheen.
Is hier iemand een het hacken geweest?

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Even ter info aan andere mods en admins.

Ben er ter plekke geweest maar kan geen logs meer vinden wie wat er gebouwd heeft. Enige wat ik nog kan zien is dat tot een goede maand geleden de chest door deze speler zijn gebruikt. Daarna door c621 voor een week of 2 a 3. vanaf half juli kan ik niks meer zien wie wat gedaan heeft. Van een grote claim is echter niet veel sprake wel een groot gebied met allemaal losse claims, maar ook veel ongeclaimed gebied. Echter dit "kasteel" is alleen voor het chest gedeelte door andere speler geclaimed. Het is mij als mod niet duidelijk wat hier het geval betreft, door andere speler geclaimed had trust en nu niet meer of had geclaimed, de claim is er van af en door andere speler opnieuw geclaimed om wat voor reden dan ook.

Graag zou ik een admin of owner hier naar willen laten kijken. Mogelijk dat zij meer kunnen zien dat ik. @Datdus @remymin @Kogetsoo

K

Kogetsoo

Guest
Ik zal het vanavond controleren. Ben je al lang niet meer online geweest @motorhom ?

Groeten,
Koge

motorhom

Supreme
motorhom
motorhom ✔
Supreme
6 jan 2014
67
38
144
70
Zwolle NL
Ik ben de laatste tijd niet meer zo aktief meer geweest als ik zou willen en heb de meeste tijd op medieval2 aan een nieuw project gewerkt.... maar iemand kan toch niet zo maar mijn claim "over-rulen?" Precies dat deel waar alle kisten met voorraden staan heeft hij geclaimd. Ik kan ook niet zien of alles eruit is..... en er zat nog veel in dat lag te wachten op verhuizing naar medieval2.... maar ik vrees het ergste aangezien de basis van ijzer en goudblokken voor de beacon volledig is weg gehaald.

ter aanvulling: de enige die trust had was -en is nog steeds- daddio_online (mijn broer)

Laatste update:
K

Kogetsoo

Guest
Hij heeft gebruik gemaakt van claimhacks en is nu geband.

Ik weet niet hoe hij dit gedaan heeft, maar ik kan je spullen niet rollbacken.
Ik zal zoveel mogelijk handmatig doen, laat maar weten als je iets mist.

Groeten,
Koge

motorhom

Supreme
motorhom
motorhom ✔
Supreme
6 jan 2014
67
38
144
70
Zwolle NL
Geweldig Koge! zodra ik weer kan inloggen zal ik een inventaris opmaken en hier weer posten.
Dank!
Rob

K

Kogetsoo

Guest
Mooi, ik zit ondertussen in het proces om je spullen van de dader terug te krijgen.

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.