Despawn villagers

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Beste haunties,

Ik ben samen met een paar vrienden bezig geweest om te onderzoeken naar het "Despawn probleem" bij villagers. En heb het eindelijk gevonden!

Het probleem is van Minecraft zelf want: volgens het spel hoeven villagers die geen dorp hebben niet te bestaan hier door zullen ze despawnen.

Ik hoop dat ik jullie hier bij heb geholpen en als er nog vragen zijn over despawnen van villagers ofzo ze zijn altijd welkom!

Mvg The_DarkRanger

@Nookie_S5

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Beste haunties,

Ik ben samen met een paar vrienden bezig geweest om te onderzoeken naar het "Despawn probleem" bij villagers. En heb het eindelijk gevonden!

Het probleem is van Minecraft zelf want: volgens het spel hoeven villagers die geen dorp hebben niet te bestaan hier door zullen ze despawnen.

Ik hoop dat ik jullie hier bij heb geholpen en als er nog vragen zijn over despawnen van villagers ofzo ze zijn altijd welkom!

Mvg The_DarkRanger

@Nookie_S5
True, dit is voor veel spelers irritant

Mvg Dion

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
klopt! Alleen dit gebeurt ook bij iron farms, waarbij de deuren dan dorpen voorstellen.
Wat ik er nog over kan vinden is dat het spel die deuren niet ziet als deuren van een dorp maar als normale deuren. Waarschijnlijk komt dat door bepaalde spawnpoint voor dorpjes.

guusbong

Niet Verified
16 jul 2015
105
21
154
Panda Land, Nederland
zelf heb ik er nog nooit last van gehad maar goed :D
ik heb ook nog nooit een villager gespawnd ;P
~Panda

Status
Niet open voor verdere reacties.