Opgelost Despawnen villager

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orniej

Niet Verified
30 mei 2015
4
0
17
Mijn villager despawned.
ik gebruik een villager farm waar geen villager cap op zit, oftewel ik heb geen max. aantal villagers ze blijven gewoon doorgaan.

nou doe je dit door 7 blokken onder de farm een villager op te sluiten met 6 deuren, omdat deze alleen is geeft hij een signaal dat er gepaart moet worden en aangezien hij de villagers boven zich niet kan zien blijft hij altijs dit signaal geven.

nou het geval, sinds 2 dagen despawned deze villager. licht niveau is boven 12 dus zombies komen er niet.
zelf MET nametag despawned hij. dit is ook de enige villager die despawned, de inmiddels +/- 25 boven hem blijven gewoon.

naar mijn weten in minecraft despawnen villagers onder geen omstandigheden.

C

Checkpointx

Guest
er zit wel een max van rond de 30 mobs, beesten,villagers en item frames per chunk, als je dus al 25 villagers boven hem hebt, heb je maar een paar mobs nodig om te zorgen dat ze gaan despawnen.... dit is niet standaard in minecraft, dit is een instelling op de server om lag te voorkomen

C

Checkpointx

Guest
wat ik zelf wel eens doe is dit soort dingen bouwen op het kruispunt van 4 chunks, dan is de kans groter dat ze wel blijven

Orniej

Niet Verified
30 mei 2015
4
0
17
njaaa zat ik aan te denken ja, alleen moet ik me dan nog even inlezen op hoe een chunck te localiseren:P

C

Checkpointx

Guest
Je kan gewoon met F3 zien in welke chunk je zit....

Status
Niet open voor verdere reacties.