Despawnen villagers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orniej

Niet Verified
30 mei 2015
4
0
17
kan iemand mij ajb vertellen waaarom op survival 1 mijn villagers despawnen, en mijn koeien.
ze staan beide in een apparte chuck en verder niks in de buurt, en toch despawnen ze.

koeien waaren allemaal opeens weg, en villagers heb ik er nog maar 3 over van de 7

help :P

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
enige wat ik bedenken kan is maximale mob entity. Dat is niet gebonden aan 1 chunk maar 4 geloof ik in elke richting want dat is denk ik wat hij in eerste instantie laad. Zelf eigenlijk geen ervaring met despawnen ook niet toen ik 300 schapen bij elkaar had.

D_warrior_D

Niet Verified
2 aug 2015
49
6
137
22
enige wat ik bedenken kan is maximale mob entity. Dat is niet gebonden aan 1 chunk maar 4 geloof ik in elke richting want dat is denk ik wat hij in eerste instantie laad. Zelf eigenlijk geen ervaring met despawnen ook niet toen ik 300 schapen bij elkaar had.
Mijn villager op survival 3(hell) despawnde ook, en had was de enige in een range van 200 blocks :(. Ik had hem goed bewaakt in een hok gezet. Maar hij verdween, kan de staff mij ook helpen???

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Mijn ervaring is dat passive mobs uit spawneggs allemaal despawnen dat je ten alle tijden ze moet gaan breeden omdat je anders met lege handen zit:P!

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
kan iemand mij ajb vertellen waaarom op survival 1 mijn villagers despawnen, en mijn koeien.
ze staan beide in een apparte chuck en verder niks in de buurt, en toch despawnen ze.

koeien waaren allemaal opeens weg, en villagers heb ik er nog maar 3 over van de 7

help :p
Mijn ervaring is dat passive mobs uit spawneggs allemaal despawnen dat je ten alle tijden ze moet gaan breeden omdat je anders met lege handen zit:p!
Kijk even bij mijn nieuwe topic over despawnen van villagers daar staat de uitleg over dat.

Status
Niet open voor verdere reacties.