Disguise weer terug voor elite?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xFlameburst

Niet Verified
24 sep 2015
6
0
85
26
Drenthe
Hallo, ik heb vandaag elite gekocht en alleen maar om 1 reden en dat is voor die disguise command.
Er stond dat ik keuze had uit 15 disguise opties en daarvoor heb ik letterlijk mijn 20 euro voor gespendeerd.
Maar toen ik de command wou uitvoeren stond er dat ik er geen toegang voor had. Ik heb toen aan xCasanovaa gevraagt van hoe dat nou in elkaar zit, en hij zegt dat jullie dat hebben weg gehaald?

Maar is er ook een mogelijkheid dat dit weer terug kan komen? want ik voel me best genaait als ik eerlijk moet
zijn, jullie hebben dat ook niet verandert in de descriptie van elite als je het wilt kopen\

Sorry als het super debiel is getypt ik ben fucking moe.

Btw thanks alvast :D ;)

Laatste update:

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Ik denk dat het indeed eruit is gehaald, Legends en Gods hebben at the moment alleen Disguise.

http://prntscr.com/8khf4j - het staat er inderdaad bij. Dat moet zo te zien nog updated worden

En het is xCasanovaa btw ^^

Laatste update:

xFlameburst

Niet Verified
24 sep 2015
6
0
85
26
Drenthe
Ik heb het sinds vandaag, en ik ben zelf ook een nieuwkomer. Maar aangezien er nog in de descriptie van de rank zelf stond dacht ik dat ik het gewoon zou hebben, daarom heb ik het dus gekocht. Maar ik voel me best genaait to be honest.

Heb het echt alleen voor die disguise gekocht, die andere opties boeien mij vrij weinig.

Laatste update:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Nope fout van de server, will fix it. Plugin update heeft dus blijkbaar gezorgd voor totaal nieuwe permission nodes, dus die moeten worden vervangen. Dank voor het melden.

• Like
Reactions: xFlameburst

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik heb het sinds vandaag, en ik ben zelf ook een nieuwkomer. Maar aangezien er nog in de descriptie van de rank zelf stond dacht ik dat ik het gewoon zou hebben, daarom heb ik het dus gekocht. Maar ik voel me best genaait to be honest.

Heb het echt alleen voor die disguise gekocht, die andere opties boeien mij vrij weinig.
Je hebt recht op de disguises. Ik ben op dit moment bij mijn ouders (zonder pc), vanaf maandag kan ik dit fixen voor je/iedereen.

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
De algemene voorwaarden.
En als je iets meer research doet weet je dat die rank info echt niet klopt

Status
Niet open voor verdere reacties.