Gesloten Dit slaat nergens op!??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ralf

Niet Verified
10 nov 2014
42
0
79
Ik had op skyblock mijn best gedaan op een signshop, is hij eindelijk af, kom ik online en dan zie ik dat alle bordjes weg zijn. Ik vraag dit aan biba30 en zij zegt ja dat heb ik gedaan. Ze zegt dat het lagg geeft maar ondertussen doet ze het alleen bij mij. Ik vroeg of het ook nog bij andere mensen ging gebeuren en nu kom ik na 2 weken weer op skyblock en zie dat bij heel veel nog wel gewoon een signshop is. Dus ik snap niet waarom mijne alleen werd weggehaald vast omdat biba niemand mag. Behalve kbkjeldveld en andere moderators+. Ik snap wel waarom biba30 als moderator ''gehaat'' wordt want ik hoor vaker mensen klagen over biba in de chat. Misschien dat moderators/owners hier ook iets van mee krijgen? Maarja ik hoop dat ik weer gewoon een signshop kan op skyblock.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Gaat om het aantal signs vermoed ik. En het afzeiken van een moderator komt je situatie niet ten goede :)

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Sign shops geven geen lag toch?

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Jawel Bliksem, op Miners heb je op sommige plots enorme laggs omdat ze van alle shops 5-6x een signshop maken, enorme lagg
Zelfde geld voor item frames met items erin

Status
Niet open voor verdere reacties.