Donator voordeel op miners?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
hallo, ik ben misschien een van de weinige die hier iets om geeft, maar ik zou het wel fijn zijn als er een voordeel kwam voor donators op miners, een kit om al te beginnen zal zeker fijn zijn, en duurt niet zo lang, misschien als begin ervan, donator mines, hoe gaat het daarmee? want miners is er nu al een maand of 3/4 maar er is nog steeds geen donator voordeel, graag zou ik willen weten of dit er in korte termijn komt of dat het langer gaat duren?

groet dead

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
Zeker, op prison is het zelfde en in verwacht het ook op miners. Als donator mag je ook wel wat voordelen hebben.

ConFusion_PvP

Niet Verified
3 apr 2015
1
0
40
21
idd op prison heb je voordelen als je een rank hebt maar op miners niet en als donator mag je best wel wat voordelen hebben groetjes ConFusion_PvP

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Is zeker nog niet het enige wat mist op Miners ^^
Zou zeker wel een leuke toevoeging zijn, meer inkomsten voor mijn shop xD

robinpvp

Niet Verified
4 apr 2015
1
1
22
23
Dit zou een zeer leuke toevoeging zijn aan Miners!
Hopelijk komt dit er nog zeker in!
Groetjes Mr_Lolzatrix :D

• Like
Reactions: Dion.w
D

Deleted member 2824

Guest
Ja dit zou wel moeten komen je hebt niet voor niks geld betaald

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
je betaald niet speciaal voor de inhoud, je doet het om de server te steunen, en wat leuke extratjes erbij te krijgen als compensatie, maar het zou een stuk fijner en leuker zijn als deze er ook op miners bij komen

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Als dat er in komt denk ik dat veel meer mensen doneren van miners en ik zou ook veel vaker miners komen.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.