Is niet zo, anders zou er helemaal niets spawnenIn console kan mobs uitstaan :) maar weet niet
-Dimitri
Dat is mogelijk hoor. Ook kan je geen mcmmo farmen uit mobs die gespawned zijn uit een spawner.Klopt het dat de mobs uit een mobspawner op factions niks doen. Daarmee bedoel ik dat ze gewoon stilstaan en verder geen actie ondernemen.
Nope doen helemaal niks. Is jammer want zo springen ze dus ook niet en gaan ze niet via het water omhoog. Veel xpfarm designs vallen dan al af.Dat is mogelijk hoor. Ook kan je geen mcmmo farmen uit mobs die gespawned zijn uit een spawner.
Miss moet je ze eerst slaan voordat zij jouw ook gaan attacken?
Oke nouja raar dat dat niet ergens bij de spawn vermeld staat. Ook /help werkt al niet. Dus hoe kan je ooit commands opzoeken?Mobs uit spawners doen gewoon niks dacht ik, dat was vroeger in ieder geval op Survival wel zo
/f help werkt welOke nouja raar dat dat niet ergens bij de spawn vermeld staat. Ook /help werkt al niet. Dus hoe kan je ooit commands opzoeken?
Klopt maar dat is van de factions plugin en niet van essentials./f help werkt wel
:eek:
Wauw wat een reacties :eek::eek:
tja, veel over te zeggen is er niet ;)Wauw wat een reacties :eek:
Daar zijn we echt veel me :eek: