E-mail adres veranderen van informatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Beste Haunted luitjes,

Tijdens het aanmaken van mijn forum account heb ik niet echt opgelet op de regels e.d. en heb ik dus overal gewoon een vinkje gezet XD

Nu heb ik er wel spijt van... Want elke dag dat ik op mijn forum kijk, is mijn e-mail volgespamt met nutteloze haunted meldingen als reacties op topics enzo.

Gisteren heb ik zitten zoeken op mijn profiel hoe ik dit kan uitzetten, maar kon het niet vinden.

Zou iemand mij misschien kunnen helpen hiermee? Want mijn e-mail is best belangrijk voor al mijn schoolwerk en dergelijke, wil het niet door elkaar mixen. Anders zal ik de haunted e-mail moeten blokkeren...

Graag een oplossing :D

Met vriendelijke groet,
Steven

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Edit: Bij de settings heb ik dit allemaal al afgevinkt, maar toch blijf ik de e-mails krijgen? Foto hieronder:

ej1B6P7.png

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Steven toch eerst beetje beter zoeken naar al bestaande topics over onderwerpen!

Hier is Raf zijn prachtig uitlegje over de mails:

=== Opgelost (Denk ik :p ) ===
bij je profiel instellingen zijn 3 paginas waar je email meldingen kunt uitzetten, zorg dus dat ze alle 3 uit staan

http://haunted-mc.com/account/privacy < hier het 2e vinkje

http://haunted-mc.com/account/contact-details < hier het eerste vinkje

http://haunted-mc.com/account/preferences < hier het eerste samen met 2e sub-vinkje ;)

Bij mij heeft dit gewerkt, hopelijk bij jou ook! Veel succes ermee!

• Like
Reactions: Stevenn

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Steven toch eerst beetje beter zoeken naar al bestaande topics over onderwerpen!

Hier is Raf zijn prachtig uitlegje over de mails:

Bij mij heeft dit gewerkt, hopelijk bij jou ook! Veel succes ermee!
deze had ik al gevonden :) staan al een paar dagen uit maar krijg nog steeds berichten binnen ;(

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
deze had ik al gevonden :) staan al een paar dagen uit maar krijg nog steeds berichten binnen ;(

Plaats dan gewoon de mails van haunted in "ongewenst/spam" , had ik eerst ook gedaan!

Je gaat toch niet dood van af en toe je ongewenste mails te verwijderen hé, 2 klikjes! Haha

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Plaats dan gewoon de mails van haunted in "ongewenst/spam" , had ik eerst ook gedaan!
Kijk eens naar de laatste regels van mijn post xD
Ik wil ze niet blokkeren, maar als er geen oplossing op is, zal ik het helaas wel moeten doen!

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Kijk eens naar de laatste regels van mijn post xD
Ik wil ze niet blokkeren, maar als er geen oplossing op is, zal ik het helaas wel moeten doen!

Je wil ze niet ontvangen en je wil ze niet blokkeren? Je moet weten wat je wil hé! ;)

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Je wil ze niet ontvangen en je wil ze niet blokkeren? Je moet weten wat je wil hé! ;)
Ik wil de belangrijke mails over de server wel ontvangen! Ik zal bij de opties staan over admin mails ofzo, dus belangrijke meldingen over de server enzo...

Echter hoef ik niet die mails van 'peaceful panda heeft gereageert op je topic ...'

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Ik wil de belangrijke mails over de server wel ontvangen! Ik zal bij de opties staan over admin mails ofzo, dus belangrijke meldingen over de server enzo...

Echter hoef ik niet die mails van 'peaceful panda heeft gereageert op je topic ...'

Phaha, alez zijn mijn mails niet interessant genoeg? :eek:

Ik begrijp je nu, ik vrees dat je zal moeten kiezen! Maar al de belangrijke berichten over de server worden toch altijd goed aangeduid met "Belangrijk, etc...", waarom zijn die mails dan nodig?

K

Kogetsoo

Guest
Ik heb alle berichten van Haunted naar de AIVD gestuurd, werkt prima.

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.