Hey Haunties,
Deze update gaat over het balanceren van de economies op onze servers. Hiervoor hebben we enkele updates moeten toepassen. Ook is er een oude vertrouwde functie terug; de backpack!
Binnenkort gaan we alle gamemodes 1 voor 1 updaten. Daarbij willen we ons ook gaan focussen op het maken van goede gebalanceerde economies. We werden echter beperkt door de globale token, waarbij iemand die veel geld verdiende op survival automatisch stinkend rijk was op factions. Ik zie dit als een zeer ongebalanceerde economy en heb de beslissing genomen om alle economies uit elkaar te trekken en ze op elke server apart te maken.
Een overzicht van de veranderingen:
We hopen dat jullie het nut van deze verandering in zien, want hierdoor kunnen we nu echt los gaan met het vormen van economies op de servers. Zeker een vooruitgang.
Backpacks
Na lang wachten is het dan zo ver, de backpacks zijn terug! Net zoals vroeger is dit een rank functie.
De backpack is te openen met het commando /backpack. Het werkt op Survival1, Survival2, Skyblock, Mixed en Factions.
Bij het doodgaan behoudt je de inhoud van je backpack. Het werkt dus als een soort enderchest.
Items die je oppakt als je inventory vol is zullen NIET automatisch in je backpack komen.
De indeling per rank is als volgt:
Premium rank: 1*9 slots.
Elite rank: 2*9 slots.
Legend rank: 3*9 slots.
God rank: 4*9 slots.
Supreme rank: 5*9 slots.
Overige updates die gedaan zijn:
~remymine
HauntedMC Eigenaar
Deze update gaat over het balanceren van de economies op onze servers. Hiervoor hebben we enkele updates moeten toepassen. Ook is er een oude vertrouwde functie terug; de backpack!
Binnenkort gaan we alle gamemodes 1 voor 1 updaten. Daarbij willen we ons ook gaan focussen op het maken van goede gebalanceerde economies. We werden echter beperkt door de globale token, waarbij iemand die veel geld verdiende op survival automatisch stinkend rijk was op factions. Ik zie dit als een zeer ongebalanceerde economy en heb de beslissing genomen om alle economies uit elkaar te trekken en ze op elke server apart te maken.
Een overzicht van de veranderingen:
- Op Skyblock, Mixed en Miners waren de economies al apart, hier is geen verandering.
- Op Vanilla, de Hubs, Paintball en Hungergames hebben we de economies weggehaald (was ongebruikt en overbodig).
- Survival1 & Survival2 houden beiden nog de Token.
- Kitpvp is money geworden (via kills & votes)
- Creative is CreaCoins geworden (via votes)
- Factions is Shells geworden (via votes, binnenkort met kills/shop)
We hopen dat jullie het nut van deze verandering in zien, want hierdoor kunnen we nu echt los gaan met het vormen van economies op de servers. Zeker een vooruitgang.
Backpacks
Na lang wachten is het dan zo ver, de backpacks zijn terug! Net zoals vroeger is dit een rank functie.
De backpack is te openen met het commando /backpack. Het werkt op Survival1, Survival2, Skyblock, Mixed en Factions.
Bij het doodgaan behoudt je de inhoud van je backpack. Het werkt dus als een soort enderchest.
Items die je oppakt als je inventory vol is zullen NIET automatisch in je backpack komen.
De indeling per rank is als volgt:
Premium rank: 1*9 slots.
Elite rank: 2*9 slots.
Legend rank: 3*9 slots.
God rank: 4*9 slots.
Supreme rank: 5*9 slots.
Overige updates die gedaan zijn:
- /money, /balance en /pay commando werken weer.
- Aangepaste voterewards voor nieuwe economies.
- Wither skeleton spawning op skyblock verhoogd
- /register command werkt weer (ingame op ons forum registreren)
- TnT cannons op factions werken weer.
- Onze mailserver werkt weer naar behoren. Het forum en de support sturen en ontvangen weer mailtjes. Ook kun je support@hauntedmc.nl weer bereiken.
- In KitPvP kun je soups niet meer in je 2e hand houden.
~remymine
HauntedMC Eigenaar