Economy yz redden again!

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Rutgertjuh

Guest
Beste spelers van prison,

er zijn nu opeens wat meer mensen met Y en dat betekent dat er ook meer shops zijn. Nu zou ik willen vragen om weer ervoor te zorgen dat iedereen een maximale winst uit zijn/haar shop kan halen door de volgende prijzen aan te houden, zodat er geen concurrentie is (aangezien dat nu wel gebeurd).

Hier heeft xholygodx al eerder een topic over gemaakt en nu vraag ik of we dit weer kunnen aanhouden:

Beste yzspelers,

leuk dat jullie yz hebben gehaalt en congratz helaas zie ik dat jullie met de shops de prijzen aardig aan het omhoog gooien zijn waarbij ik probeer de prijzen wat lager te houden zodat wij als yz spelers er ook op kunnen verdienen.. en een prijzen oorlog te voorkomen gelukkig is het tot heden geweest dat iedereen mee doet met de prijzen afspraken, helaas heb ik gezien dat de speler dauwdruppel nu een shop heeft met de prijzen die vele malen hoger zijn, hierbij dus een beroep op dauwdruppel doe alsjeblieft je prijzen omlaag.. net zoals melvin dat ook heeft gedaan en voor de toekomstige yz spelers vraag ik jullie ook voor de medewerking met de prijzen

ik heb toen ik free was samen met walking_fridge de afspraak gemaakt dat zodra iemand over onze prijzen heen gaat wij de prijzen op max zullen gooien waardoor er dus niemand maar dan ook echt niemand meer wat zal verdienen aan hun of haar shop ik hou mijn oren en ogen, voornamelijk ogen open en heb mensen rondlopen die de shops controlleren..

mijn (onze) prijzen afspraken zijn

alles is berekent in stack 64 en bij 16 is het volprijs van stack gedeelt door 4 dus bvb stack obsidian 600 k 16 = 150 k

obsidian 600k
emerals blocks 500 k
diamand blocks 400k
gold blocks 260 k
iron blocks 175k
coal blocks 130k
quarts blocks 50k
redstone blocks 40 k
gold ingots 28 k
gold ore 25k
iron ingots 18 k
iron ore 15 k
stone 18k
cobble stone 12k

ik hoop dat jullie je prijzen hierop willen aanpassen zodat er nog wat verdient kan worden, ik doe morgen om 20:00 een controlle check bij elke shops en mochten er dan nog shops zijn die boven deze prijzen zitten dan zal ik mijn prijzen op maximaal zetten dat betekent dus 800 k voor stack obsidian

met vriendelijke groet,

Robbin
(xholygodx)

Zouden alle mensen die Free/Z/Y zijn even willen laten weten wat ze hiervan vinden?

Mvg,

Rutger
(superallard)

Ps. Dit zou dan natuurlijk ook voor de mensen gelden die nog geen Y zijn, maar wel een shop hebben met hoge prijzen.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Weer zo een lange tekst :(
Ik vind wel dat je zelf de prijzen mag beslissen hoor...
Dat is de handel van deze tijd :P

R

Rutgertjuh

Guest
Weer zo een lange tekst :(
Ik vind wel dat je zelf de prijzen mag beslissen hoor...
Dat is de handel van deze tijd :p

Het zou toch chill zijn wanneer je maximale winst zou krijgen?

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Nutteloze poging... Destijds is xholygodx er niet in geslaagd om de YZ-ers in bedwang te houden, wat toen nog dus echt een klein aantal personen was.
Mij is het ook niet gelukt om de prijzen normaal te krijgen zoals ze waren (kwam door 1 Y-er die niet akkoord ging).

De kans dat dit wel gaat lukken is erg laag, en het meerendeel van de spelers die op Prison zitten, doen niets met forums. Het beste kun je ze aanspreken in-game. (Naar mijn ervaring)

Maar ik wens je het beste toe, succes ermee!

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Steven & ik hadden daar ook problemen mee. met de prijzen in shops maar dan in Miners ^^ Ik was niet echt akkoord met wat hij deed, we deden samen wat er hier op deze topic stond ( zelfde prijzen ) en dan ging steven opeens de prijzen verhogen waardoor ik minder geld kreeg, en kapte met Miners. Dus jongens, Blame Steven als ik nietmeer op Miners kom :P

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Hierdoor is er geen concurrentie meer waardoor alleen de mensen naast spawn nog wat verdienen, waarom zou je anders verder lopen...
hiermee halen mensen dus helemaal niet de maximale winst zoals je zegt. Alleen de mensen die hun shop het dichste bij hebben...

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Steven & ik hadden daar ook problemen mee. met de prijzen in shops maar dan in Miners ^^ Ik was niet echt akkoord met wat hij deed, we deden samen wat er hier op deze topic stond ( zelfde prijzen ) en dan ging steven opeens de prijzen verhogen waardoor ik minder geld kreeg, en kapte met Miners. Dus jongens, Blame Steven als ik nietmeer op Miners kom :p
Psst, waarom zou ik de shopprijzen op M-N houden als mensen al in de Q-R aan liggen? Dat is onlogisch want die hakken het meest

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Het zou toch chill zijn wanneer je maximale winst zou krijgen?
Dit is alleen maximale winst voor jou en een paar andere y en z'ers. de kopers maken minder winst en de mensen net een mindere plek voor hun shop ook....

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
^Wat Pelle zei. Ik heb nog een plot gelijk aan spawn liggen. waarschijnlijk gaan ze die eerder bezoeken dan een plot die 200-300 blokken erachter zit, als je overal toch dezelfde prijzen hebt. Op prison is het al zo, dat alleen maar de Y en Z spelers kunnen verdienen op een shop...

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Hehe, laat ons maar gwn de mines maken @Roderlo
Verder geen problemen :')
:)

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Beste spelers van prison,

er zijn nu opeens wat meer mensen met Y en dat betekent dat er ook meer shops zijn. Nu zou ik willen vragen om weer ervoor te zorgen dat iedereen een maximale winst uit zijn/haar shop kan halen door de volgende prijzen aan te houden, zodat er geen concurrentie is (aangezien dat nu wel gebeurd).

Hier heeft xholygodx al eerder een topic over gemaakt en nu vraag ik of we dit weer kunnen aanhouden:

Beste yzspelers,

leuk dat jullie yz hebben gehaalt en congratz helaas zie ik dat jullie met de shops de prijzen aardig aan het omhoog gooien zijn waarbij ik probeer de prijzen wat lager te houden zodat wij als yz spelers er ook op kunnen verdienen.. en een prijzen oorlog te voorkomen gelukkig is het tot heden geweest dat iedereen mee doet met de prijzen afspraken, helaas heb ik gezien dat de speler dauwdruppel nu een shop heeft met de prijzen die vele malen hoger zijn, hierbij dus een beroep op dauwdruppel doe alsjeblieft je prijzen omlaag.. net zoals melvin dat ook heeft gedaan en voor de toekomstige yz spelers vraag ik jullie ook voor de medewerking met de prijzen

ik heb toen ik free was samen met walking_fridge de afspraak gemaakt dat zodra iemand over onze prijzen heen gaat wij de prijzen op max zullen gooien waardoor er dus niemand maar dan ook echt niemand meer wat zal verdienen aan hun of haar shop ik hou mijn oren en ogen, voornamelijk ogen open en heb mensen rondlopen die de shops controlleren..

mijn (onze) prijzen afspraken zijn

alles is berekent in stack 64 en bij 16 is het volprijs van stack gedeelt door 4 dus bvb stack obsidian 600 k 16 = 150 k

obsidian 600k
emerals blocks 500 k
diamand blocks 400k
gold blocks 260 k
iron blocks 175k
coal blocks 130k
quarts blocks 50k
redstone blocks 40 k
gold ingots 28 k
gold ore 25k
iron ingots 18 k
iron ore 15 k
stone 18k
cobble stone 12k

ik hoop dat jullie je prijzen hierop willen aanpassen zodat er nog wat verdient kan worden, ik doe morgen om 20:00 een controlle check bij elke shops en mochten er dan nog shops zijn die boven deze prijzen zitten dan zal ik mijn prijzen op maximaal zetten dat betekent dus 800 k voor stack obsidian

met vriendelijke groet,

Robbin
(xholygodx)

Zouden alle mensen die Free/Z/Y zijn even willen laten weten wat ze hiervan vinden?

Mvg,

Rutger
(superallard)

Ps. Dit zou dan natuurlijk ook voor de mensen gelden die nog geen Y zijn, maar wel een shop hebben met hoge prijzen.
lees mijn topic, ik heb precies hetzelfde gezegd, maak dan niet een onnodige 2de topic aan, maar wel mee eens

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Nutteloze poging... Destijds is xholygodx er niet in geslaagd om de YZ-ers in bedwang te houden, wat toen nog dus echt een klein aantal personen was.
Mij is het ook niet gelukt om de prijzen normaal te krijgen zoals ze waren (kwam door 1 Y-er die niet akkoord ging).

De kans dat dit wel gaat lukken is erg laag, en het meerendeel van de spelers die op Prison zitten, doen niets met forums. Het beste kun je ze aanspreken in-game. (Naar mijn ervaring)

Maar ik wens je het beste toe, succes ermee!
Kijk het zit zo je mined heel lang en dan eindelijk ben je Y leuk wat nu er zijn regels dat er maximum prijzen zijn maar de verleiding is gwn zo groot om jou prijzen wat te verhogen want dan krijg je alle klanten! En als dit gebeurt reageren ander Y's of hoger hierop want zij maken geen winst meer zij maken dus de prijzen nog hoger of even hoog en zo door uiteindelijk krijd je dus als nu dat je maar iets van 20 k winst maakt op een stack obby of geen mischien fijn voor spelers die het niet heel erg merken en oneerlijk want niemand kan de concurentie aan...
Evil

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Nooit geschoten is altijd mis...
Er zijn al meerdere keren geschoten, en de economie heeft ze beide ontweken... Dus wat je zegt is een leugen!

(xholygodx heeft toch al geschoten? ;o)

R

Rutgertjuh

Guest
Er zijn al meerdere keren geschoten, en de economie heeft ze beide ontweken... Dus wat je zegt is een leugen!

(xholygodx heeft toch al geschoten? ;o)

Als je 2x schiet heb je toch meer kans dan 1x, of is dat heel raar?

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Vindt hier trouwens ook kartel plaats?

Status
Niet open voor verdere reacties.