Een app for the haunted network?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPENKJEMOEDERx

Niet Verified
29 mei 2015
15
10
54
26
www.haunted-mc.com
Beste Haunted Staff en Leden,

Mij lijkt het heel gaaf om een app te hebben van deze website en de server! met bijvoorbeeld de forums en de
shoutbox! misschien kunnen jullie nog wat speciaals toevoegen?

Like als je dit een goed idee vind!
Comment als je er nog iets aan wil toevoegen!

mvg SPENKJEMOEDERx

C

Checkpointx

Guest
Als we het dan toch over een app hebben, laten we dan de wishlist ook even compleet maken.

Ik zou vooral graag zien dat er een companion app komt, die je bv open kan hebben tijdens het spelen, denk dan aan de volgende functies:

-Haunted Nieuws
-Shoutbox
-Laatste forum posts
-Friend list (wie is online op welke server)
-Directe link om Teamspeak te starten, je kan op ios eensoort applinks maken voor dit
-Dynmap
-Notifications voor als friends online komen als jij ook online bent
-Notifications van forum
-Link met MC wiki, zodat je kan zien hoe je verschillende blokken moet maken
-Link met youtube kanaal
-In app purchases voor de winkel (ranks / tokens / etc) wordt remy blij van en bied meer betaal mogelijkheden

ik ken vooral iOS en de developer mogelijkheden daar, dus als hier dingen bijzitten die lastig zijn op android, zou ik zeggen koop een iphone :p

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Als we het dan toch over een app hebben, laten we dan de wishlist ook even compleet maken.

Ik zou vooral graag zien dat er een companion app komt, die je bv open kan hebben tijdens het spelen, denk dan aan de volgende functies:

-Haunted Nieuws
-Shoutbox
-Laatste forum posts
-Friend list (wie is online op welke server)
-Directe link om Teamspeak te starten, je kan op ios eensoort applinks maken voor dit
-Dynmap
-Notifications voor als friends online komen als jij ook online bent
-Notifications van forum
-Link met MC wiki, zodat je kan zien hoe je verschillende blokken moet maken
-Link met youtube kanaal
-In app purchases voor de winkel (ranks / tokens / etc) wordt remy blij van en bied meer betaal mogelijkheden

ik ken vooral iOS en de developer mogelijkheden daar, dus als hier dingen bijzitten die lastig zijn op android, zou ik zeggen koop een iphone :p
Ga ik doen :P

StoryOfMelody

Niet Verified
3 dec 2014
37
1
82
29
Mij lijkt het cool als je dan via de app met je online vrienden van het Haunted Friends systeem kan chatten, zelfs als zij niet op de app maar op de server zitten. Waarschijnlijk een beetje ingewikkeld, maar mij lijkt dat echt awesome :p

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik. Wil. Een. Haunted. App!!

it'sme

Niet Verified
17 jul 2015
38
18
94
24
:cool: zou idd echt cool zijn :D maar veel plezier met zoiets te maken ik heb er alleszins geen flauw benut van hoe dat dat moet xD

D

Datdus

Guest
Ik weet zelf niet hoe ik een app moet maken. Het probleem is geld. Dan moet je voor 2 platforms een app laten ontwikkelen die redelijk veel integratie hebben met de website en server, wat volgens mij best nog wel veel voeten in de aarde heeft.

We zouden natuurlijk ook een open source project kunnen starten. Ik weet niet of er op het forum developers zijn. Lijkt me wel een leuk community project.

Ik kan wel een desktop app maken trouwens. Maar heb geen kaas gegeten van apps, ik vind het maar ingewikkeld. :'D

C

Checkpointx

Guest
ik ben ook zeker geen developer, maar heb wel wat apps laten bouwen in het verleden. makkelijkste manier is om een app builder te gebruiken, die zijn vaak van zichzelf al crossplatform, maar nee niet gratis inderdaad (if you pay peanuts, u get monkeys). Ander alternatief is een plugin op het forum installeren om bv tappatalk of forumrunner te ondersteunen, is ook crossplatform, met notificaties enzo, alleen heb je dan niet echt een losse haunted app..

In die app builders kun je trouwes ook wel vaak een wiki integreren trouwes :p

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer
Ik zou het awesome vinden maar als het niet gaat lukken zoals @Datdus zegt dan kan het niet

Gr, Leroy

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland