Een idee.........

Status
Niet open voor verdere reacties.

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
misschien wel leuk voor de mensen die het forum door speuren in plaats van te laten zien hoeveel topics er zijn hoeveel topics ongelezen zijn.
m.v.g. najtrebor

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
misschien wel leuk voor de mensen die het forum door speuren in plaats van te laten zien hoeveel topics er zijn hoeveel topics ongelezen zijn.
m.v.g. najtrebor
leuk idee, maar wat voegt het toe?

Mvg Dion

L

LeviboyNL

Guest
Leuk verzonnen maar Geen heel goed idee, aangezien er dan weer allemaal discussies/ruzies van een tijdje geleden beginnen die helemaal nergens voor nodig zijn. Bovendien heeft het ook niet echt meerwaarde om op een topic van een jaar geleden te reageren als de speler waarschijnlijk niet eens meer actief is of dat dit onderwerp allang weer van tafel is.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
m.v.g. najtrebor
Ik vind het zo wel goed :)

Mvg,
Cas

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Hmm.. zie het nut er niet van in.

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
nou het nut is dat je niet elle topics door hoeft te speuren naar nieuwe topics wat sommige doen en het aantal topics wat er is b.v. 110 bij skyblock boeit mij vrij weinig. dus als ik kan zien dat je een nieuw topic plaatst lijkt me handiger.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
niet echt nuttig...
ik zie bij mijn meldingen als iemand een nieuw topic plaatst ;)
en als je gwn zowat altijd online bent dan zie je zowat elk topic verschijnen

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland