Een klacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeadNatox

Legend
Gabrikiller6
Gabrikiller6 ✔
Legend
30 apr 2015
135
15
209
26
Sittard, Limburg, Nederland
Beste staff,
gisteren zat ik op teamspeak en toen ging de nieuwe mod 'serieus' een ip in de chat sturen.
Ik ging erop maar xcasanova killde me steeds dus ik noemde hem een klootzak, toen ging 'serieus' dreigen om mij te laten bannen voor niks en zei hij dat ie wel een verhaaltje zou verzinnen bij remy.
dit vind ik dus niet kunnen dus daarom maak ik deze report aan.
(Ik heb alleen bewijs van dat hij reclame maakt)
PS: mathisv207 op mc en ts is een getuige hij heeft alles gehoord.

poep - kopie.png

S

serieus

Guest
Beste Deadnatox,

Allereerst is dat IP van het testservertje van mij zelf waar ik bezig ben aan de SkyBlock shop. Ik heb dit in de chat gezet omdat ik aan 2 spelers vroeg om eventjes de shop te testen tot zover. Dit heb ik ook meerdere keren gezegd en je bent er zelfs zelf op geweest en hebt de shop getest!

Wij waren de hele tijd onder elkaar aan het trollen en "kloten". Jullie waren zelf mee aan het doen. Ik hoop dat jij verstandig genoeg bent om ook toe te geven dat we dat aan het doen waren. Dat je hier een topic over maakt vind ik een beetje jammer aangezien je precies weet wat we aan het doen waren en waar het IP van is.

Als je er niet tegen kunt dat we een beetje trollen onder elkaar, verzoek ik je niet meer op TeamSpeak bij mij in het kanaal te komen.

Ik hoop je hiermee genoeg geïnformeerd te hebben en nogmaals, ik vind het jammer dat je op deze manier aandacht zoekt

- serieus

S

serieus

Guest
Daarbij toegevoegd kan de taal die jij vannacht in TeamSpeak hebt gebruikt niet. Ik vind niet dat het woord klootzak uit de mond van een 14-jarig iemand hoort te komen. Je kunt blij zijn dat ik je niet verbannen heb op TeamSpeak.

- serieus

S

serieus

Guest
Het taalgebruik van de mensen op de server pak ik ook aan, al zijn ze 60 jaar oud. Ik snap dan ook niet waarom je dit er bij haalt? Nogmaals, je kunt blij zijn dat ik je nergens heb gemute of geband.

- serieus

Status
Niet open voor verdere reacties.