Een lang "ideeën" topic! laat je horen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

serieus

Guest
Hey Haunties!

Datdus vroeg mij wat ik zou veranderen aan de website, qua inhoud. Ik heb vele ideeën, maar niet alleen voor de website. Ik heb te veel ideeën om deze in de shoutbox te bespreken, dus daarom dit topic. Daarnaast kan alles makkelijker terug worden gezien.

Ik heb voor de volgende onderdelen enkele ideeën: website, webshop en de servers. Ik zal van ieder onderdeel apart mijn ideeën met jullie delen om jullie mening te horen, en om samen van The Haunted Network hét grootste MineCraft netwerk van Nederland neer te zetten. Dit kan niet zonder samenwerking van de hele community!

Hier volgen mijn ideeën die ik heb:

Website:
  • Een beter zoekfunctie naar medemembers. Op dit moment is het nogal omslachtig om een member van het forum op te zoeken. Je moet een best groot aantal stappen ondernemen voordat je iemand vind, terwijl dit véél makkelijk kan. Denk hierbij aan suggesties tijdens het typen van de naam van iemand (indien dit binnen de mogelijkheden van XenForo valt). Hierdoor zal je waarschijnlijk veel meer connecties binnen de website kunnen maken als dat nu "praktisch" mogelijk is.
  • Een aparte "Galerij" waar iedere member afbeeldingen kan plaatsen in overzichtelijke categorieën. Op dit moment is het zeer vervelend als je ooit ergens dé afbeelding bent tegengekomen, en je wil deze perse aan je vrienden of vriendinnen laten zien. Een galerij maakt dit véél makkelijker. Waardoor? Iedereen hoeft nu alleen nog maar op een categorie te klikken, en komt direct bij de juiste foto's. Indien nodig kan iedereen een eigen album aanmaken voor zijn of haar afbeeldingen in de juiste categorie.
  • Een gedeeltelijke herindeling van de forum categorieën. Dit voor beter overzicht en minder vragen over waar iets hoort. Hieronder volgt een suggestie van indeling zoals ik het zou indelen:
    • Haunted algemeen en informatie
      • Nieuws (hier wordt het gewoonlijke nieuws gepost)
      • Tutorials (hier kan iedereen zijn of haar eigen gemaakte tutorial gepost worden)
      • Sollicitaties (alle sollicitaties zoals ze er nu ook staan)
    • Haunted social community
      • Stel jezelf voor (hier kan iedereen zich zelf voorstellen)
      • YouTube (hier kan iedereen over YouTube onderwerpen discussiëren)
      • Give-aways (iedereen kan hier een give-away actie houden, ik geef zo nu en dan een rank weg, en als het hier aangekondigd kan worden bereik je een grotere hoeveelheid spelers)
      • Verzoeken en polls (peilingen)
      • Ideeën (hier kan iedereen zijn of haar ideeën met anderen delen)
      • Het vragen hoekje (hier kan iedereen zijn of haar vragen posten)
    • Haunted projecten
      • Projecten servers (hier post iedereen zijn of haar eigen projecten om te laten zien)
      • Projecten bouwteam (hier posten bouwteam leden "previews" van hun werk)
    • Haunted servers (apart onderverdeelt als je op de hoofdcategorie klikt)
      • Algemeen en overig (hier komen topics die betrekking hebben op meerdere servers)
      • Survival (hier komen topics met betrekking tot de survival servers)
      • Vanilla (hier komen topics met betrekking tot de vanilla server)
      • Creative (hier komen topics met betrekking tot de creative server)
      • SkyBlock (hier komen topics met betrekking tot de skyblock server)
      • KitPVP en PVPWars (hier komen topics met betrekking tot de kitpvp- en pvpwars servers)
      • Factions (hier komen topics met betrekking tot de factions server
      • Prison en Miners (hier komen topics met betrekking tot de prison- en miners servers)
      • SkyWars en Mega Skywars (hier komen topics met betrekking tot de skywars- en mega skywars servers)
      • Mixed (hier komen topics met betrekking tot de mixed server)
      • Arcade games (hier komen topics met de "spel" servers, denkend aan hungergames, paintball en dergelijke)
  • Een aparte "website" waar de support wordt gegeven. Hierbij denk ik aan een webpagina waarop een ticket plug-in is geïnstalleerd. Een ticket plug-in houdt in dat je een onderwerp start zoals op het forum, maar dan op een veel overzichtelijkere manier als dat dat nu gaat op het forum. Met zo'n plug-in is het voor de staff veel makkelijker om alle vragen en reports op 1 plek te hebben (filteren op categorie bijvoorbeeld, maar wel alles bij elkaar), denk dan ook aan het sneller kunnen behandelen van jouw probleem. Iedereen van The Haunted Network heeft hier baat bij. De categorieën die hierin verwerkt kunnen worden zijn de volgende (graag meerdere ideeën van jullie, ik heb iets achter de hand over dit onderwerp):
    • Unban- en unmute aanvragen
    • Bugg reports
    • Hack en cheat reports
    • Chat reports
    • Webshop problemen
    • Rank niet ontvangen op één of meerdere servers
    • Klachten
    • Claimverwijdering aanvragen
    • Claimovername aanvragen
    • Claimbehoud aanvragen (bij langdurige afwezigheid)
    • Problemen met SkyBlock island
  • Verder vind ik dat alle informatieve onderdelen naar de Haunted Wiki verplaatst kunnen worden. Nu staan er categorieën in het forum waar maar bijvoorbeeld 5 onderdelen in zijn verwerkt. Denk aan bijvoorbeeld de rankinformatie. Deze kan netjes en overzichtelijk in de Haunted Wiki verwerkt worden.
Webshop:
  • Skycoins in de webshop verkopen voor de SkyBlock server (in de toekomst voor iedere server aparte economy). Er zijn altijd spelers die graag wat extra skycoins willen en hier wat extra's voor willen betalen. Dit helpt de server en een extra "product" aan de webshop toevoegen kost niks.
  • De "Recente Donaties" widget aanpassen naar alleen de zichtbaarheid van laatste donaties, en niet waarvoor is gedoneerd. Ikzelf vind dit toch enige privacy die sommigen willen hebben omtrent het gene dat hij of zij doneert in de webshop.
  • Het thema van de webshop meer synchroon stellen met de website. Nu zit er oranje in het thema van de webshop. Dit valt naast het "gevoel" dat je krijgt bij de website.
  • Bij "Rank Upgrades" kun je je rank upgraden. Wat mij is opgevallen, een rank upgrade kost in verhouding meer als het verschil van ranks bij de categorie "Ranks". Is dit bewust zo gedaan, of zijn ooit de prijzen aangepast?
  • De "Algemene Voorwaarden" missen op dit moment. Deze zijn qua bescherming van The Haunted Community nodig. Op dit moment is de algemene voorwaarden pagina leeg.
Servers:
  • Een andere shop plug-in. De huidige shop plug-in houdt er nogal van om lagg te veroorzaken. Mijn advies hierbij is het gebruik maken van de plug-in genaamd "ChestShop". Deze plug-in is makkelijker in gebruik en zorgt voor veel minder lagg. Signs zijn met deze plug-in zeer makkelijk te maken, en je kunt niemand belazeren aangezien er verplicht op de sign moet staan wel item in de chest zit (Item-ID).
  • Een plug-in die er voor zorgt dat iedere speler automatisch zijn of haar zin begint met een hoofdletter. Het is misschien iets kleins, maar ik ben nogal erg gesteld op juiste interpunctie en het juiste gebruik van hoofdletters (op z'n minst de eerste zin).
  • De command /seen zou handig zijn om te kunnen gebruiken. Nu wordt er redelijk vaak gevraagd of iemand weet wanneer een speler voor het laatst online is geweest. Met deze command hoeft niemand dat meer te vragen, maar kan hij of zij meteen zien hoelang iemand offline of online is.
Tot zover mijn ideeën op dit moment. Ik ben er van overtuigd dat ik in de toekomst zeker meerdere ideeën zal krijgen. Deze zal ik dan ook bij blijven houden in dit topic.

Voor vragen over welk idee dan ook kun je me altijd vragen om meer uitleg, ik zal dit topic altijd in de gaten houden, dus jullie kunnen een snelle reactie verwachten van mij.

Graag hoor ik van mijn mede-Haunties wat jullie van deze ideeën vinden, en ook welke ideeën jullie graag ook willen toevoegen. We gaan er met z'n allen voor zorgen dat Haunted alsmaar beter en beter wordt!

Ik hoop op vele positieve reacties op dit topic. Ik heb hier namelijk veel tijd in gestoken.

- serieus

Last edited by a moderator:
S

serieus

Guest
Ik wil jullie vragen om alleen te reageren als jullie ook daadwerkelijk hieraan mee willen werken. Aan onzinnige reacties hebben we natuurlijk niets. Een discussie voeren is niet erg, maar houd het netjes en respecteer elk ander alsjeblieft, alleen zo kunnen wij iets neerzetten!

- serieus

D

Deleted member 3030

Guest
@serieus Ik ben het met de meeste dingen eens met je! Nice gedaan!

Aan mij is een keer verteld dat rank upgrades duurder zijn dan in 1x de rank te kopen vanwege claimblocks, wanneer je bijv. Premium koopt en daarna upgrade naar god dan krijg je ook de extra claimblocks die je krijgt bij premium. Dit is dus iets wat je dus wel krijgt als je eerst premium koopt en dan upgrade naar bijv god, en niet krijgt als je direct god koopt. Hier betaal je ook voor, en daardoor komt dat prijsverschil.

Gr Jordi

• Like
Reactions: serieus
S

serieus

Guest
@JordivLaarhoven

Dat met die claimblocks is niet helemaal juist. Mij heeft Remy verteld dat je het verschil van claimblocks tussen de ranks krijgt. Daarom zijn ook de aparte rank-upgrades. Als dit niet zo was, dan was er maar 1 pagina met ranks nodig.

- serieus

D

Datdus

Guest
Website:
  • Een beter zoekfunctie naar medemembers. Op dit moment is het nogal omslachtig om een member van het forum op te zoeken. Je moet een best groot aantal stappen ondernemen voordat je iemand vind, terwijl dit véél makkelijk kan. Denk hierbij aan suggesties tijdens het typen van de naam van iemand (indien dit binnen de mogelijkheden van XenForo valt). Hierdoor zal je waarschijnlijk veel meer connecties binnen de website kunnen maken als dat nu "praktisch" mogelijk is.
Ben ik het mee eens, weet alleen nog niet wat er mogelijk is binnen xenforo inderdaad. Is het in ieder geval waar om even onderzoek naar te doen.

• Een aparte "Galerij" waar iedere member afbeeldingen kan plaatsen in overzichtelijke categorieën. Op dit moment is het zeer vervelend als je ooit ergens dé afbeelding bent tegengekomen, en je wil deze perse aan je vrienden of vriendinnen laten zien. Een galerij maakt dit véél makkelijker. Waardoor? Iedereen hoeft nu alleen nog maar op een categorie te klikken, en komt direct bij de juiste foto's. Indien nodig kan iedereen een eigen album aanmaken voor zijn of haar afbeeldingen in de juiste categorie.
Ik weet niet of dit mogelijk is qua opslagruimte op onze servers. Misschien is het mogelijk om de api van Imgur te gebruiken of zo. Verder weet ik niet in hoeverre er behoefte aan is. Misschien is een 'Save' functie voor individuele posts een idee.

• Een gedeeltelijke herindeling van de forum categorieën. Dit voor beter overzicht en minder vragen over waar iets hoort. Hieronder volgt een suggestie van indeling zoals ik het zou indelen:
    • Haunted algemeen en informatie
      • Nieuws (hier wordt het gewoonlijke nieuws gepost)
      • Tutorials (hier kan iedereen zijn of haar eigen gemaakte tutorial gepost worden)
      • Sollicitaties (alle sollicitaties zoals ze er nu ook staan)
    • Haunted social community
      • Stel jezelf voor (hier kan iedereen zich zelf voorstellen)
      • YouTube (hier kan iedereen over YouTube onderwerpen discussiëren)
      • Give-aways (iedereen kan hier een give-away actie houden, ik geef zo nu en dan een rank weg, en als het hier aangekondigd kan worden bereik je een grotere hoeveelheid spelers)
      • Verzoeken en polls (peilingen)
      • Ideeën (hier kan iedereen zijn of haar ideeën met anderen delen)
      • Het vragen hoekje (hier kan iedereen zijn of haar vragen posten)
    • Haunted projecten
      • Projecten servers (hier post iedereen zijn of haar eigen projecten om te laten zien)
      • Projecten bouwteam (hier posten bouwteam leden "previews" van hun werk)
    • Haunted servers (apart onderverdeelt als je op de hoofdcategorie klikt)
      • Algemeen en overig (hier komen topics die betrekking hebben op meerdere servers)
      • Survival (hier komen topics met betrekking tot de survival servers)
      • Vanilla (hier komen topics met betrekking tot de vanilla server)
      • Creative (hier komen topics met betrekking tot de creative server)
      • SkyBlock (hier komen topics met betrekking tot de skyblock server)
      • KitPVP en PVPWars (hier komen topics met betrekking tot de kitpvp- en pvpwars servers)
      • Factions (hier komen topics met betrekking tot de factions server
      • Prison en Miners (hier komen topics met betrekking tot de prison- en miners servers)
      • SkyWars en Mega Skywars (hier komen topics met betrekking tot de skywars- en mega skywars servers)
      • Mixed (hier komen topics met betrekking tot de mixed server)
      • Arcade games (hier komen topics met de "spel" servers, denkend aan hungergames, paintball en dergelijke)
Haunted servers heeft net een overhaul gehad. Dus das mooi. In jouw voorbeeld mist het meest bezochte onderdeel 'off topic' alleen. ;) Verder gaan de give aways via het nieuws en willen we om scammers te voorkomen dat niet laten doen door leden. Polls kunnen beter in specifieke subforum's of topics worden geplaatst omdat ze daar meer aandacht krijgen.

Over het vragenhoekje zat ik ook te dubben. Veel mensen vragen hier naar een unban of naar andere dingen die al 100x zijn beantwoord elders. Ik zat er aan te denken om het te vervangen voor 'ideeën' en het weg te halen uit Haunted Social.

• Een aparte "website" waar de support wordt gegeven. Hierbij denk ik aan een webpagina waarop een ticket plug-in is geïnstalleerd. Een ticket plug-in houdt in dat je een onderwerp start zoals op het forum, maar dan op een veel overzichtelijkere manier als dat dat nu gaat op het forum. Met zo'n plug-in is het voor de staff veel makkelijker om alle vragen en reports op 1 plek te hebben (filteren op categorie bijvoorbeeld, maar wel alles bij elkaar), denk dan ook aan het sneller kunnen behandelen van jouw probleem. Iedereen van The Haunted Network heeft hier baat bij. De categorieën die hierin verwerkt kunnen worden zijn de volgende (graag meerdere ideeën van jullie, ik heb iets achter de hand over dit onderwerp):
    • Unban- en unmute aanvragen
    • Bugg reports
    • Hack en cheat reports
    • Chat reports
    • Webshop problemen
    • Rank niet ontvangen op één of meerdere servers
    • Klachten
    • Claimverwijdering aanvragen
    • Claimovername aanvragen
    • Claimbehoud aanvragen (bij langdurige afwezigheid)
    • Problemen met SkyBlock island

Zou ideaal zijn. Dan heb je een scheiding tussen support en forum community dat echt chill zou zijn. Echter is het veel werk. Is in ieder geval iets dat we wel willen.

• Verder vind ik dat alle informatieve onderdelen naar de Haunted Wiki verplaatst kunnen worden. Nu staan er categorieën in het forum waar maar bijvoorbeeld 5 onderdelen in zijn verwerkt. Denk aan bijvoorbeeld de rankinformatie. Deze kan netjes en overzichtelijk in de Haunted Wiki verwerkt worden.

Eens! Alleen is de Haunted wiki een megaproject om te vullen. Ik zat er aan te denken om hem net als wikipedia open te stellen voor iedereen die wil meehelpen.

Webshop:
  • Skycoins in de webshop verkopen voor de SkyBlock server (in de toekomst voor iedere server aparte economy). Er zijn altijd spelers die graag wat extra skycoins willen en hier wat extra's voor willen betalen. Dit helpt de server en een extra "product" aan de webshop toevoegen kost niks.
Zoiets wordt geloof ik aan gewerkt. Eerst moeten alle server geupdate worden.
  • De "Recente Donaties" widget aanpassen naar alleen de zichtbaarheid van laatste donaties, en niet waarvoor is gedoneerd. Ikzelf vind dit toch enige privacy die sommigen willen hebben omtrent het gene dat hij of zij doneert in de webshop.
Is wat voor te zeggen, maar nooit echt klachten over gehad.

• Het thema van de webshop meer synchroon stellen met de website. Nu zit er oranje in het thema van de webshop. Dit valt naast het "gevoel" dat je krijgt bij de website.
Eens.
  • Bij "Rank Upgrades" kun je je rank upgraden. Wat mij is opgevallen, een rank upgrade kost in verhouding meer als het verschil van ranks bij de categorie "Ranks". Is dit bewust zo gedaan, of zijn ooit de prijzen aangepast?
Geen idee, iets om even achteraan te gaan. Maar als ik het zo zie is het voor ons gewoon slimmer zo.
  • De "Algemene Voorwaarden" missen op dit moment. Deze zijn qua bescherming van The Haunted Community nodig. Op dit moment is de algemene voorwaarden pagina leeg.
Noted.

Servers:
  • Een andere shop plug-in. De huidige shop plug-in houdt er nogal van om lagg te veroorzaken. Mijn advies hierbij is het gebruik maken van de plug-in genaamd "ChestShop". Deze plug-in is makkelijker in gebruik en zorgt voor veel minder lagg. Signs zijn met deze plug-in zeer makkelijk te maken, en je kunt niemand belazeren aangezien er verplicht op de sign moet staan wel item in de chest zit (Item-ID).
Heb ik geen verstand van maar @remymine wel.
  • Een plug-in die er voor zorgt dat iedere speler automatisch zijn of haar zin begint met een hoofdletter. Het is misschien iets kleins, maar ik ben nogal erg gesteld op juiste interpunctie en het juiste gebruik van hoofdletters (op z'n minst de eerste zin).
Meh.
  • De command /seen zou handig zijn om te kunnen gebruiken. Nu wordt er redelijk vaak gevraagd of iemand weet wanneer een speler voor het laatst online is geweest. Met deze command hoeft niemand dat meer te vragen, maar kan hij of zij meteen zien hoelang iemand offline of online is.
Qua privacy soms nogal vervelend.

R

Rutgertjuh

Guest
Ik ben het met het meeste wel eens, maar de ShopSigns niet. Ik vind het namelijk erg mooie dat je een beetje op je eigen manier je bordjes kan maken en dat ze niet per se op de chesten zelf hoeven te zitten. Vooral dat ze niet op de chesten zelf moeten zitten vind ik erg mooi, want dan kan je je shop een stuk mooier maken.

Daarnaast worden er weinig mensen belazert met ShopSigns en als dit gebeurt kan je gewoon een report aanmaken :).

Mvg,
Rutger

• Like
S

serieus

Guest
@Rutgertjuh

Het reporten gaat ook met de ChestShop plug-in. Bijkomend voordeel van deze plug-in is dat er een onwijs stuk minder lagg wordt veroorzaakt. Het is de voordelen afwegen van elkaar. Gaan we voor het personaliseren of gaan we voor het lekker soepel lopen van de shops?

- serieus

Toto_de_blije

Niet Verified
15 mrt 2015
35
11
82
Ik ben het met je eens op de meeste punten. De shopsign kan een reden zijn voor de grote lag in de DEF prison (in prison), 't zou handig zijn als dat zou worden veranderd.

Gr. Toto

• Like

12dylan2001

Niet Verified
15 mrt 2014
19
2
69
@serieus
Idee: Ban / Mute reports en Unban / Unmute aanvragen openbaar maken.

Waarom:
Ik zou de Ban en Mute reports en de Unban / Unmute openbaar maken voor iedereen. Zo kunnen we discusieren over een Report en was er gaande was. Ook kunnen we mensen vertellen in een Unban of Unmute aanvraag waarom ze zijn geband of gemute en ook of het een goede reden is (die ze in de aanvraag vermelden) of geunband of geunmute te worden. BIJV:
  • Hack Report (bewijs nodig): We kunnen praten over de persoon die Hacks gebruikte en welle hacks hij gebruikte. Misschien ook of hij wel echt hackte. Want ken veel hacks en veel andere mensen denk ik ook. Zo kunnen we de Staff een beetje mee helpen als ze niet goed kunnen zoen of er wel hacks van toepassing zijn. Als het mocht zijn dat er werd gehackt, word de report geaccept en ook gesloten en de player word geband. Mocht het zo zijn dat er niemand aan het hacken was, dan word de report gesloten en afgewezen.

• Mute Report (bewijs nodig): Een Mute Report is iets heel anders dan een Hack Report. Bij een Mute Report report je iemand die aan het spammen was in de chat, of aan het adviseren was voor andere servers, of aan het schelden was. Wij kunnen naar het bewijs kijken als dat is toegevoegd en onze mening erover geven. Moch het zo zijn dat iemand spamde in de chat of aan het adviseren was, word de report geaccept en ook gesloten en de player word gemute. Mocht er niks aan de hand zijn en de persoon die die de report maakte dacht dat iemand aan het spamme was. Word de report gesloten en afgewezen.

• Unban Aanvraag: In deze aanvraag moet de persoon die is geband het juiste formaat volgen en invullen. Ook moeten ze een reden geven waarom unban verdienen. Ook moeten ze de Staff Member aangeven die hem of haar heeft geband. Die Staff Member moet bewijs geven in 24-48 uur, en waarom die persoon is geband. Geen bewijs = Unban. Wij kunnen discusieren over de reden waarom die persoon unban verdiend en of het een goede reden is. Ook kunnen we discusieren over het bewijs van het Staff Lid die het aan ons geeft en of het een goee reden voor ban was of niet. Als het geen goede reden was voor ban of een goede reden voor unban word de aanvraag geaccepteerd en ook gesloten en de persoon word geunband. Als het geen goede reden is voor unban of een goed bewijs voor ban, word de aanvraag gesloten en afgewezen.

• Unmute aanvraag: In deze aanvraag moeen ze precies hetzelfde doen als bij een Unban aanvraag. Alleen moeten ze dan een reden geven waarom ze unmute verdienen. Ook moet het Staff Lid bewijs tonen tussen 24-48 uur. Geen bewijs = unmute. Als de persoon een goede reden geeft en waarom hij geunmute zal worden, of de staff geen goed bewijs geeft, word de aanvraag geaccepteerd en ook gesloten en de persoon krijgt unmute. Als er geen goede reden word getoond of goed bewijs, word de aanvraag afgewezen en gesloten.
- Dylan.

S

serieus

Guest
@12dylan2001

Geen slim idee. Waarom niet? Reports en unban- en unmute aanvragen beoordelen is een taak van de staff. Wat heb je anders aan een staff?

Ook kom je dan met het probleem dat in zo'n gevallen heel snel iets escaleert, en dat is het laatste dat iemand wilt.

- serieus

12dylan2001

Niet Verified
15 mrt 2014
19
2
69
@serieus
Het lijkt misschien een slecht idee maar de meningen zijn erover verdeeld. Staff is er niet alleen om mute en ban reports te accepten of weigeren, staff is er om de orde in de server te houden en ervoor te zprgen dat iedereen het fijn heeft. Dit is mijn mening maar misschien vind staff het wel een keer fijn om hulp te hebben.

S

serieus

Guest
@12dylan2001

Staff is er voor veel meer als alleen orde houden en zorgen dat iedereen het fijn heeft. Je moet niet vergeten dat het vrije tijd is die ze inleveren voor de server. Een beetje erkenning daarvoor door ze hun werk te laten doen is wel op z'n plaats vind ik.

- serieus

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Geen bewijs is unmute/unban is een van de krankzinnigste ideeën tot nu toe, just my opinion. Meestal wordt er gebanned of gemute naar aanleiding van een report waarbij bewijs DOOR DE SPELERS geleverd is. Verder is het geen beginnen aan om voor 1000-en bans in de afgelopen zoveel maanden bewijs materiaal te gaan opslaan. Het gaat prima zoals het nu is, komende support systeem als vervanging op de vele topics/topic secties moet dat nog net wat gaan verbeteren.

• Like
Reactions: Deleted member 3030
S

serieus

Guest
Wat ik ook wel fijn zou vinden zijn jails. Als een speler iemand anders in de weg loopt kan een speler tijdelijk gevangen worden gezet. Dit zorgt er vaak voor dat een speler leert dat hij of zij de ander met rust moet laten. Dit is een fijne vorm van optreden en de speler hoeft niet meteen een ban of een mute te krijgen.

- serieus

12dylan2001

Niet Verified
15 mrt 2014
19
2
69
@remymine

Remymine dit zijn slechts ideeën. Er kan nog vanalles aan worden veranderd. Maar met het systeem dat we nu hebben is erg veel onhandig als je het gaat vergelijken met andere systemen, en of als je iets wilt toevoegen zal je een hoop moeten omgooien. Lijkt mij erg onhandig, maar op dit moment heb ik er niks over te zeggen.

sky1111minecraft

Niet Verified
13 mrt 2014
35
2
79
[QUOTE="op z'n minst de eerste zin).
Meh.
Qua privacy soms nogal vervelend.[/QUOTE]
Misschien zal /seen een toggle kunnen krijgen zoals /seentoggle en dan zien ze dat niet meer of dat je alleen bij je Haunted Friends Dit kan gebruiken, dit was het enigste waar ik op dit moment ideeën op heb

12dylan2001

Niet Verified
15 mrt 2014
19
2
69
@serieus & @remymine & @Kogetsoo & @Datdus
Ik heb een idee voor de /msg command:
Voorbeeld:

Nu:

/msg [persoon] Hi hoe gaat het?
Mijn idee:

Hiermee probeer ik te zeggen om de message die mensen sturen wat opvallender te maken zodat ze het sneller kunnen zien / terug vinden, zodat ze niet hoeven te zoeken naar het bericht als ze het even krijg zijn.

Voorbeeld 2:
In dit voorbeeld laat ik zien hoe het er dan ongeveer gaat uitzien:
Remymine [Owner]: Hallo iedereen!
Serieus [Mod]: Yo remy.
12Dylan2001 [Elite]: Hi
Serieus [Mod] -> Remymine [Owner] Hey remy ik heb een vraag over SkyBlock?
Nick1309: EyesMC, maar hoe werkt dat dan?
Remymine [Owner] -> Serieus [Mod] Oke zeg het maar?

EyesMC [Legend]: Nick doe gwn /p auto meer niet!
12Dylan2001 [Elite]: lol nick.
Nick1309: Dyl hou je mond xD.
Serieus [Mod] -> Remymine [Owner]: Ik snap nog steeds niet helemaal waarom sommige commands niet werken bij bepaalde mensen.

EyesMC [Legend]: Nick kan je stoppen met msg spam!
12Dylan2001 [Elite]: hhahah nick!
Nick1309: Waarom, ik stop pas als je reageerd!
Remymine [Owner] -> Serieus [Mod]: Ik zal er eens naar kijken en proberen het te fixen. Oke?

Dit kan voordelen hebben maar ook nadelen.
Voordelen:

• Je kan sneller en makkelijker het bericht zien en lezen.
  • Staff kan makkelijker de Msg spam zien als iemand spamt in /msg.
  • Staff kan makkelijker mensen helpen als ze het vragen in /msg.
Nadelen:
  • De chat in /msg kan een beetje een rommel worden.
  • Mensen gaan sneller spammen.
  • Het kan gaan laggen (maar dat weet ik niet zeker)

Ik hoop zelf dat hier wat mee gedaan kan worden, mocht dat niet zo zijn erg jammer.

Laatste update:

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
@serieus & @remymine
Ik heb een idee voor de /msg command:
Voorbeeld:

Nu:

Mijn idee:

Hiermee probeer ik te zeggen om de message die mensen sturen wat opvallender te maken zodat ze het sneller kunnen zien / terug vinden, zodat ze niet hoeven te zoeken naar het bericht als ze het even krijg zijn.

Voorbeeld 2:
In dit voorbeeld laat ik zien hoe het er dan ongeveer gaat uitzien:
Remymine [Owner]: Hallo iedereen!
Serieus [Mod]: Yo remy.
12Dylan2001 [Elite]: Hi
Serieus [Mod] -> Remymine [Owner] Hey remy ik heb een vraag over SkyBlock?
Nick1309: EyesMC, maar hoe werkt dat dan?
Remymine [Owner] -> Serieus [Mod] Oke zeg het maar?

EyesMC [Legend]: Nick doe gwn /p auto meer niet!
12Dylan2001 [Elite]: lol nick.
Nick1309: Dyl hou je mond xD.
Serieus [Mod] -> Remymine [Owner]: Ik snap nog steeds niet helemaal waarom sommige commands niet werken bij bepaalde mensen.

EyesMC [Legend]: Nick kan je stoppen met msg spam!
12Dylan2001 [Elite]: hhahah nick!
Nick1309: Waarom, ik stop pas als je reageerd!
Remymine [Owner] -> Serieus [Mod]: Ik zal er eens naar kijken en proberen het te fixen. Oke?

Dit kan voordelen hebben maar ook nadelen.
Voordelen:

• Je kan sneller en makkelijker het bericht zien en lezen.
  • Staff kan makkelijker de Msg spam zien als iemand spamt in /msg.
  • Staff kan makkelijker mensen helpen als ze het vragen in /msg.
Nadelen:
  • De chat in /msg kan een beetje een rommel worden.
  • Mensen gaan sneller spammen.
  • Het kan gaan laggen (maar dat weet ik niet zeker)

Ik hoop zelf dat hier wat mee gedaan kan worden, mocht dat niet zo zijn erg jammer.
ik ben er voor bij friends is dat ook al en het is handig dat het opvalt

S

serieus

Guest
@12dylan2001

Hier ben ik het ook mee eens! Van meer lagg heb je geen last, aangezien dit een format is dat ingesteld kan worden. Een hele goede toevoeging!

- serieus

• Like
Reactions: 12dylan2001
Status
Niet open voor verdere reacties.